102 le és 150 nm kevés teljesítmény?
Hétköznapi használatra simán elég annak, aki közlekedni akar,nem száguldozni, letolni a másik autóst az útról.
Az én autóm is egy 101 lovas, 1.6 szivó. Céges autóként rendszeresen jártak vele az osztrákokhoz,természetesen autópályán, de megjárta többször Olasz, és Spanyolországot is, nem kell 200+ lóerő, hogy tudjon 130-al menni egy autó.
11
Mondjuk pályán azért pont érezhető a különbség egy 100 és egy 160+ lovas egyed közt nyomatékban és (általában) hangosságban.
Városra és országútra viszont tényleg felesleges több.
Ez gondolom valami 1.4 szívó benzin lehet...
A 2010-es években volt ilyen céges autóm, szintén 1,3 tonnás kaszniban. Elvitt bárhova, még fel a Mátrába is. De a lendületből autózást meg kellett vele tanulni. Klímával, ha 4-en ültünk benne teli csomagtartóval már elég szenvedős volt. Konkrétan autópályán ha jött egy domb, (amit nem neveznék hegyi emelkedőnek) padlógázon is képes volt lassulni visszaváltás és motorbömböltetés nélkül.
Tehát mondjuk úgy, hogy elég, de nem minden szituációban a legkellemesebb ilyet vezetni.
13
Nyilván, de van ahol érezhetőbb. Városba kb felesleges három számjegyű le egy kis kaszninál.
Ugyanilyen módon pályán kellemesebb hogy ha gázra lépsz, normálisan húz az autó.
Én is el vagyok a 90 lovas focusommal pályán, de azért ég és föld átülni párom 190 lovas octaviájába. (Cserébe városban annyira nem szeretem vezetni azt az autót, nekem már feleslegesen túl erős)
Most látom, hogy A4, gondolom B5... Abba már azt mondom, kevés az a motor, de ha rendbe lett téve akkor be lehet vállalni. Passat ugyanaz, itt egy tanulságos történet:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!