Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Melyik túraenduró felelne meg...

Krómgyűrű kérdése:

Melyik túraenduró felelne meg számomra az alábbiak közül?

Figyelt kérdés

Szeretnék venni idővel egy túraendurót, amelyet egyaránt használnék hosszú túrázásra és terepezésre is.


2 motor közül nem tudok igazán választani, amely a Honda Dominator 650, illetve a Honda Transalp 600.


Talán a Transalp a 2 hengeres blokkja miatt hosszabb távon kényelmesebb lehet, viszont videók alapján a Dominator jobban boldogul a terepen.


Ti melyiket választanátok? Volt már valamelyik típussal a kezetek alatt? Mi a véleményetek róla?



Ott van még a Honda Africa Twin 750 is, de az meg túl robosztus és nehéz lehet nekem.



jún. 30. 21:42
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
Suziki V-Strom-okat nem nézted? Nagyon eltalálták a V2-es blokkját.
jún. 30. 22:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:

Ha terepen is akarsz menni hosszabb távokon, a transalp és az africa twin kizárt szerintem, még a dominator in necces, bár oda jobb valamivel.

Utcára, túrázni minél nagyobb annál jobb.

júl. 1. 07:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
V-strom ár érték arányban verhetetlen.
júl. 1. 08:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 A kérdező kommentje:

Apámnak V-Strom-a van, de terepezni nem szokott vele. Meg ahogy nézem, nem is nagyon arra találták ki.

Akkor már inkább a Transalp, annak magasabb a hasmagassága és hosszabbak a rugóútjai.


Második! Akkor milyen más opciókat tudsz ajánlani helyettük? Szívesen megnézek más motorokat is.

júl. 1. 10:56
 5/11 anonim ***** válasza:
Terepezni sem mindegy hogy akarod? Mert van akinek az a terepezés azt jelenti hogy megy panzióba és a panzióhoz vezető úton van 200 m murva. Van akinek pedig ősszel egy hegységben a hegyeket járni egy kiadós eső után.
júl. 1. 11:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:

2# vagyok

Nekem honda xl 600 lm van.

Nagyrészt ugyan az mint a dominator, csak van rajta berúgó IS, 28 literes tank, de nincs szélvédelem. A súlya elvileg ugyan az mint a dominatornak, emiatt terepen ezzel is kell küzdeni. Mivel hasonló, szerintem reprezentatív a dominatorról is.

Véleményem szerint ez a tökéletes 50/50 terep/utca motor. Terepen mindenhol elmegy, bár nem olyan gyorsan mint egy exc és nagy erőfeszítések árán (nem ajánlom kezdő terepmotornak), és utcán is tudja tartani a 100as utazót az idők végezetéig.

A nagy része a gumiban dől el. Ha raksz egy 250 kilós africa twinre cross gumikat, lehet jobban teljesít terepen, mint egy cross motor utcai gumikkal.

Ha ennél kisebb motort szeretnél, mint egy drz 400 vagy akár egy wr 450, azok már kevésbé fogják szeretni a hosszabb túrákat.

Valahol kompromisszumot kell kötni.

júl. 1. 12:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 A kérdező kommentje:

Utolsó:


Az XL600-ban is Dominator blokk van? Ha jól tudom ezeknél 2000 km-ként van előírva olajcsere.

júl. 19. 07:02
 8/11 anonim ***** válasza:
Hasonló a blokkja de sokban különbözik. Olajat én akkor cserélek amikor már rossz állagú.
júl. 19. 07:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 A kérdező kommentje:

Értem. Köszönöm!

Hosszú távon már biztos próbáltad. Nem túl zsibbasztó az egy henger miatt?

júl. 19. 10:47
 10/11 anonim ***** válasza:
Nem a legkényelmesebb hosszú távon. Én 200km után meg voltam halva, de ez személytől is függ. Nekem ugye nem volt szélvédelem sem.
júl. 19. 11:53
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!