Az ifa-k még nem, korabeli ndk-s kombjánokban is ugyanaz a 6500cm3 motor van, barkas meg már amikor kiötlötték, akkor is használhatatlan volt szinte mindenre.
A postán rohangáltam barkasokkal, 1996-ban, de már akkor jöttek a transporterek helyette.
IFA-kat én ma már nem látok, pedig vidéki vagyok.
Barkast a 2000-es évek közepén sokat láttam, a piacosok általában azzal jártak.
IFA még van pár db.
A Barkas meg benzines volt és azért nem volt jó.
A 2000 es évek közepén/végén már Pesten nem igen lehetett látni IFA-t vagy Barkast.
Vidéken, erdészetek, lepukkant gazdaságok még hazsnálják az IFA-kat de általában csak a telepehely közvetlen közelében.
Barkast én utoljára a 90-es években végén láttam. De már akkor sem tömegesen voltak jelen az utakon.
IFA-k még ma is néha előfordulnak. Főleg aratáskor, mezőgazdasági területeken még látni őket. De az tény, hogy a 90-es, még talán a 2000-es években is sokkal több volt belőük. Általánosabban használták őket, akár építőanyag szállításra is.
Somogyba Ifa sok helyen van, főleg délebbi részeken.
Barkas csak aki veteránozik annál, egy platosat láttam tavasszal az meg volt pakolva fával szóval kivétel lehet. De már mindenhol a Hi-ace dominál, erre minden faluban van egy Hi-ace legalább.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!