Mi értelme bizonyos autók esetében annak a funkciónak, hogy amikor kiveszed a kulcsot a gyújtásból, a helyzetjelző égve marad?
#20
Olasz kocsim van, annál nem marad égve.
De egy VW Touran 2012-est is kaptam már kölcsön, az sem csinálja.
Egyszer külföldön a feleségem barátnőjénél, neki egy Peugeot 207-ese van, kb 2012-es évjárat, az viszont ugyanúgy égve marad. Lehet nem jellemző általában a francia autókra, de ez csinálta.
#24
"az nem a fejlesztők hibája,ha a felhasználó égve hagyja a világítást."
Ez jó, amit a 6-os kommentelőnek adtam reakciót, arra te ugyanazt reagáltad, mint amire a reakció ment. :D
- Nem a fejlesztő tehet arról, ha az ember feledékeny.
- Oké, de arról igen, ha olyan tervezi az autót, hogy az ember feledékenysége miatt egy ilyen hiba előfordulhat.
- De nem a fejlesztő tehet arról, ha az ember feledékeny.
Kész. :D
"És nem hiba: van, amikor a parkoló gépkocsit ki kell világítani."
Van, és ez a sokkal ritkábbik eset. Ezekben az esetekben az ember rá tudja adni a világítást minden további nélkül, a slusszkulcs kivétele után is.
"A mérnökök pedig felt~telezik, hogy a jármű vezetője tudja, mit csinál -ha nem,akkor inkább ne akarjon autót vezetni..."
Nekem pont az jön le, hogy a mérnökök nem feltételezik ezt. Ha ezt feltételeznék, akkor a vezetőre bíznák, hogy ő döntse el, hogy mikor kell a parkoló járművet kivilágítani. De nem, ők úgy gondolják, hogy maradjon kivilágítva a slusszkulcs kivételét követően is.
@26: "Nekem pont az jön le, hogy a mérnökök nem feltételezik ezt. Ha ezt feltételeznék, akkor a vezetőre bíznák, hogy ő döntse el, hogy mikor kell a parkoló járművet kivilágítani. De nem, ők úgy gondolják, hogy maradjon kivilágítva a slusszkulcs kivételét követően is."
Nekem meg az, hogy az ő elképzelésük szerint egy kapcsoló működtetése nem okoz megoldhatatlan problémát a sofőrnek és képes arra, hogy lekapcsolja a világítást,ha nincs rá szükség. Ezek szerint túl sokat feltételeznek róluk...
27.
Ó persze, majd az automata váltók meg a navigációk korában pont arra megy az irány, hogy szar kis kapcsolókat fognak lesegetni, hogy mind a 10-et 0-ba állítsák az út végén, mint egy repülőn.
Klímát, fűtést, ablaktörlőt stb ne tegyük offra, amikor megérkeztünk? Ez se megoldhatatlan feladat a sofőrnek, max megy a fűtés egész éjjel, ha úgy hagyta, nem igaz?
Az esetek 99,9%-ban nincs szükség arra, hogy a parkolófény/helyzetjelző/bármi fény égjen, ha már a kulcsot is kivettük, tehát ez kell legyen a default és a 0,01% a kézi, ennyi.
28.
Így van, 10 év alatt talán 5 alkalommal kellett használnom a parkolófényt. Tehát 5x kellett volna a kapcsolóhoz nyúlni. Ehelyett VW felállásnál több ezerszer az évek alatt. Magyarázd el, hogy ez utóbbi a normális..
#27
"Nekem meg az, hogy az ő elképzelésük szerint egy kapcsoló működtetése nem okoz megoldhatatlan problémát a sofőrnek és képes arra, hogy lekapcsolja a világítást,ha nincs rá szükség."
Amikor leállítod az autót, az esetek 99%-ában nincs szükség a világításra. Mi értelme külön lekapcsolni tehát, miért nem kapcsolódik ki automatikusan?
Ilyen alapon legyen külön kapcsolója a fékrásegítésnek, kormányszervónak, ABS-nek, mindennek, amit indításkor külön kapcsolgassál be.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!