Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi értelme bizonyos autók...

Mi értelme bizonyos autók esetében annak a funkciónak, hogy amikor kiveszed a kulcsot a gyújtásból, a helyzetjelző égve marad?

Figyelt kérdés

jún. 22. 22:16
1 2 3
 21/30 anonim ***** válasza:

20.

És a Fordnál is rendben van.

jún. 23. 21:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/30 A kérdező kommentje:

#20

Olasz kocsim van, annál nem marad égve.

De egy VW Touran 2012-est is kaptam már kölcsön, az sem csinálja.

Egyszer külföldön a feleségem barátnőjénél, neki egy Peugeot 207-ese van, kb 2012-es évjárat, az viszont ugyanúgy égve marad. Lehet nem jellemző általában a francia autókra, de ez csinálta.

jún. 23. 22:17
 23/30 anonim ***** válasza:
Szintén olasz, benyomok egy gombot, elfordítom a kulcsot és az irányjelző karral kiválasztom, hogy melyik oldal világítson. Teljesen jó, ha kietlen helyen parkolok.
jún. 23. 22:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/30 Alex Fly ***** válasza:
30%
@9: "Arról nem, hogy az ember feledékeny, de arról igenis ők tehetnek, hogy olyanra csinálták az autót, vagy úgy állították be, hogy az embernek a feledékenysége/figyelmetlensége miatt egy ilyen hiba előfordulhat. Ki kellene zárniuk egy ilyen hibalehetőséget." -az nem a fejlesztők hibája,ha a felhasználó égve hagyja a világítást. És nem hiba: van, amikor a parkoló gépkocsit ki kell világítani. A mérnökök pedig felt~telezik, hogy a jármű vezetője tudja, mit csinál -ha nem,akkor inkább ne akarjon autót vezetni...
jún. 24. 16:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/30 anonim ***** válasza:
#24 baromságot beszélsz. Minden értelmes gyártónál külön gomb van a parkolófényre. Nagyon jól tudják, hogy a napi rohanásban rendszeresen rajta maradna a helyzetjelző. Das Autonál erre nem jöttek rá.
jún. 24. 16:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/30 A kérdező kommentje:

#24

"az nem a fejlesztők hibája,ha a felhasználó égve hagyja a világítást."

Ez jó, amit a 6-os kommentelőnek adtam reakciót, arra te ugyanazt reagáltad, mint amire a reakció ment. :D

- Nem a fejlesztő tehet arról, ha az ember feledékeny.

- Oké, de arról igen, ha olyan tervezi az autót, hogy az ember feledékenysége miatt egy ilyen hiba előfordulhat.

- De nem a fejlesztő tehet arról, ha az ember feledékeny.

Kész. :D


"És nem hiba: van, amikor a parkoló gépkocsit ki kell világítani."

Van, és ez a sokkal ritkábbik eset. Ezekben az esetekben az ember rá tudja adni a világítást minden további nélkül, a slusszkulcs kivétele után is.


"A mérnökök pedig felt~telezik, hogy a jármű vezetője tudja, mit csinál -ha nem,akkor inkább ne akarjon autót vezetni..."

Nekem pont az jön le, hogy a mérnökök nem feltételezik ezt. Ha ezt feltételeznék, akkor a vezetőre bíznák, hogy ő döntse el, hogy mikor kell a parkoló járművet kivilágítani. De nem, ők úgy gondolják, hogy maradjon kivilágítva a slusszkulcs kivételét követően is.

jún. 24. 17:12
 27/30 Alex Fly ***** válasza:

@26: "Nekem pont az jön le, hogy a mérnökök nem feltételezik ezt. Ha ezt feltételeznék, akkor a vezetőre bíznák, hogy ő döntse el, hogy mikor kell a parkoló járművet kivilágítani. De nem, ők úgy gondolják, hogy maradjon kivilágítva a slusszkulcs kivételét követően is."

Nekem meg az, hogy az ő elképzelésük szerint egy kapcsoló működtetése nem okoz megoldhatatlan problémát a sofőrnek és képes arra, hogy lekapcsolja a világítást,ha nincs rá szükség. Ezek szerint túl sokat feltételeznek róluk...

jún. 24. 21:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/30 anonim ***** válasza:

27.

Ó persze, majd az automata váltók meg a navigációk korában pont arra megy az irány, hogy szar kis kapcsolókat fognak lesegetni, hogy mind a 10-et 0-ba állítsák az út végén, mint egy repülőn.

Klímát, fűtést, ablaktörlőt stb ne tegyük offra, amikor megérkeztünk? Ez se megoldhatatlan feladat a sofőrnek, max megy a fűtés egész éjjel, ha úgy hagyta, nem igaz?

Az esetek 99,9%-ban nincs szükség arra, hogy a parkolófény/helyzetjelző/bármi fény égjen, ha már a kulcsot is kivettük, tehát ez kell legyen a default és a 0,01% a kézi, ennyi.

jún. 24. 21:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/30 anonim ***** válasza:

28.


Így van, 10 év alatt talán 5 alkalommal kellett használnom a parkolófényt. Tehát 5x kellett volna a kapcsolóhoz nyúlni. Ehelyett VW felállásnál több ezerszer az évek alatt. Magyarázd el, hogy ez utóbbi a normális..

jún. 24. 21:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/30 A kérdező kommentje:

#27

"Nekem meg az, hogy az ő elképzelésük szerint egy kapcsoló működtetése nem okoz megoldhatatlan problémát a sofőrnek és képes arra, hogy lekapcsolja a világítást,ha nincs rá szükség."

Amikor leállítod az autót, az esetek 99%-ában nincs szükség a világításra. Mi értelme külön lekapcsolni tehát, miért nem kapcsolódik ki automatikusan?

Ilyen alapon legyen külön kapcsolója a fékrásegítésnek, kormányszervónak, ABS-nek, mindennek, amit indításkor külön kapcsolgassál be.

jún. 24. 21:46
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!