Lada niva-t hobbiautónak mennyire ajánlanátok?
Két éve adtam el, az első tulajtól örökölt, végig garázsban tartott, 70e km-t (tutira ennyi, születésemtől fogva ismertem az autót) futott 2101-esemet.
Nem volt lerúgva és nem volt egy rozsdakupac sem. Annyi, hogy a 90-es években lakatolták, ami miatt újra lett fújva az egész kaszni. Na ezt sajnos nem a leghozzáértőbb ember és nem a legszakszerűbben végezte. Messziről képről szép volt az autó, de élőben közelről látszott, hogy volt ahol matt, "dorozsmás" volt a felület, máshol meg volt egy-két megfolyás is. Ezt volt az autó legnagyobb hibája. Műszakin mindig csont nélkül ment át.
380e Ft-ért adtam el. Szándékosan áraztam alul, mert eladni szerettem volna, nem árulni. 1 milliót a fényezés miatt nem ért volna. 600-800 körül talán évekig tartó hirdetgetéssel kaptam volna érte. De nekem két másik autó mellett nem volt kapacitásom, se idő, se pénzem foglalkozni vele, inkább szabadulni akartam tőle.
Visszatérve, jó a Niva. Szerintem terepképességeire nem lehet panasz. Annyi, hogy nagyon igénytelen. Jó értelemben műszakilag és úgy értve is, hogy mai szemmel borzasztóan fapados. Hobbiautónak el tudom képzelni, napi használatra, hosszabb utakra semmiképp!
Az is kérdés, hogy mire kell. Csak a mezőn csapatni, vagy rendesen restaurálnád. Mert utóbbi sem lesz összességében két fillér.
Alkatrész ellátottság lehet még kérdés hosszabb távon. Itt most nem egy olajszűrőre gondolok, hanem ha valami ritkább, vagy fődarab kell. A bontottból is már egyre kevesebb lesz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!