Lehetséges, hogy a generátor romlott el az autómban? Ha be tudom indítani és ilyen állapotban megyek el vele a szerelőig (5-6 km), attól lehet valami baja az elektronikának, ABS-nek?
Ha jól forgatja a motort az önindító, akkor kizárható a: akku, önindító, generátor, kábelek.
Ez valami apróbb motorhiba, gyertyakábel, gyertya, trafó, valamelyik jeladó.
Azért villant ki a töltésjelző lámpa, mert nagyon alacsony volt az alapjárat.
Jár mind a 4 henger beindulás után?
Hmmm...csak azt nem értem akkor, hogy miért volt az a jelenség, hogy időnként nehezebben indult, főleg ha több napot állt inkább. De akkor ezek szerint azt mondod, hogy ettől függetlenül is, kizárható az akku generátor stb?
A motor most, hogy mondod furán járt. Tényleg olyasmi, mintha eseteleg nem ment volna egy henger és akkor az eredményezhet egy ilyen jelenséget ugye?
Mivel nincs hibakódom, ilyenkor akkor gondolom mérni kell, vagy kivenni a gyertyát trafót (szerencsére egyesével cserélhető) és megnézni őket?
El lehet ezzel indulni a szerelőig, vagy inkább ne menjek így vele?
Egyébként az autóban csak 160k van, megvigyázott darab, olajat sem eszi, a gyertyákat gyári iridumosat tetettem bele, még 110k körül. Azok elvileg 60k-t bírnak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!