Egy szedán csomagterében nem megy hamar tönkre ill. gyengén fog hűteni a 12 V hűtőláda?
Mondták hogy a szedán csomagterében nem jó üzemeltetni a hűtőládát, mert túl zárt a légtér és jobb ha az utastérben van, mert ott cserélődik a levegő + a légkondi is be van kapcsolva.
Na de ha nincs hová tenni az utastérben, akkor csak a csomagtér marad.
Milyen hűtőláda, kompresszoros vagy abszorpciós?
Mindegyiknek jó a levegő mozgás de csak a kompresszoros bírja minden körülmény között hűteni a benne valót.
A másik fajtának az a baja hogy a külső hőmérséklettől 18 fokkal tudja lehűteni a benne valót.
Na most ha ott a kocsiban van vagy 40 fok akkor ez bizony csak 22 fokot tud sajnos, ami nem nevezhető már hűtőnek.
Ráadásul sokall több áramot fogyasztanak mint a kompresszoros.
A kompresszoros az minden körülménynél lehűti a cuccot és fele vagy harmad annyi árammal.
Na de viszont ez kb 3-4 szer drágább.
Mert egy hűtőládát már kapsz 30-50 ezerért, a kompresszoros meg 200 ezernél kezdődik.
De ha sűrűn kell akkor érdemes a jobbat venni, minden téren meghozza az árát.
A hagyományos abszorpciós hűtőládára gondolok.
Na igen, éppen erről van szó, hogy ez csak a külső hőmérséklet szerint hűt, ahogyan írtad.
Nem használnám mindennap, meg aztán ha nem vagyunk sokan, akkor beteszem a hátsó ülésre az utastérbe és úgy is megy a légkondi, amitől jobban hűtene.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!