Induláskor az első pár kilométeren az autó nagyon " szenved ". Fokozatos gyorsításra szinte semmi reakció. Csak kínlódik, mintha vészüzemmódban működne. Olyan 10km után helyreáll a rendszer, de akkor sem az igazi. Mi okozhatja ezt?
2001 1,9 PD TDi Passat B5.5 ( AVF )
Az autó volt diagra rakva menet közben is. Mentett hiba nincs.. Se semmilyen hibakód..
Nem konkrét tényfeltárást kérek még egyből a megoldást. Csak pár tanácsot, ötletet merre érdemes keresni a hibát. Esetleg ha valakinek volt ilyen mi oldotta meg?
Köszi!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Mit mond a szerelő?
Injektorok bevizsgálása pl.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Porlasztóra tippelnék én is.
Lehet, hogy már gatyán vannak és kell egy kis idő a motorvezérlőnek, hogy korrekciózni tudja őket.
A szerelőd biztos jól mondta? Egy normál autószerelő ezt nem tudhatja. El kell küldeni őket beméretni speciális műhelybe. Amit a szerelő lát élő adatban, az a porlasztók egymáshoz viszonyított értékei. Magyarul ha mind szar, az pl. jó értékeket fog mutatni. Megjegyzem, egy normális szerelőnek illene tudnia ezt.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nem lehet hogy levegős, mert akkor se megy csak aztán kidolgozza valamennyire és jobb lesz?
Nekem volt olyan hogy szarul ment nem akart menni, nem volt erő benne és a tankba volt nagyon sok kosz.
Lekellett vennem a tankot , kimostam és azóta tökéletes lett.
Már 3 éve, de egyszer se volt még csak hasonló jelenség se.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
én írtam az 5 ös választ,
az le maradt hogy nekem 207 1.4 hdi van és az csinálta ugyan ezt,és a végén anyira nyitva maradt hogy egyik napról a másikra be se indult,
szétszedtem a szelepet megtakarítottam utána pöcre indult,
hibakód nem volt!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!