Auto vásárlásnál miért fontos hogy törött volt e ha rendesen meg lett csinálva?
Sose értettem miért vizsgálják a rétegvastagságot egy tizenéves autónál. 150-200 ezer kilóméter után előfordul hogy törve volt, akár parkolásból adódóan, termeszeti katasztrófa miatt( pl letört faág miatt motorháztető csere volt)
Vettem már autót 170 ezer kilóméterrel és már megvolt kicsit horpasztva a csomagtartó de ennek tudatában vettem meg és akkor is megvettem volna ha javitották volna és ezért kicsit drágább de piaci árnak megfelelően.
MűhelyPRN adásokban is mindig mondják hogy hát ez és ez az elem fújva volt. Na és? szemmel láthatóan egyezik a szin, nem jött le a lakk, olyan mint a többi része akkor miért baj?
Lehet a hátsó lámpa sem gyári, lehet a trafokat is cserélni kellett valamikor, önindító sem gyári, ezeket mégsem nézik.
Ez csak a csatorna fujja fel ennyire.
Szenzacio hajhaszas.
Annyi unszimpatikus embert meg nem lattam egy helyen.
Torott auto? Az enyem meg GTK-s volt, es akkor mi van?
Az a koceraj olyan arakkal dolgozik, mintha Monacoban lenne a muhely.
Ja, meg carvertical, hat hogyne!
A baj pontosan az, hogy rendesen meg van csinálva. Tudom hülyén hangzik, kifejtem.
A probléma az, hogy ha egy autó karambolozik és megsérül az utascella, akkor annak vége van, azt nem lehet úgy javítani, hogy utána megfelelően ellássa a funkcióját. Lehet, hogy úgy néz ki, hogy hibátlan, de nem az. És emiatt pont hátránnyá válik az, ha szépen van helyrepofozva, mert a vevő csak azt látja milyen szép állapotú és nem is gyanakszik rá, hogy sérült az utascella.
Persze az autó maximálisan használható sérült utascellával is, csak egyesek adnak a biztonságra és nekik nem mindegy.
Mert nem feltétlen van jól megcsinálva.
#3 Ez nem igaz. Ha helyesen követik a gyártó javítási procedúráját, ugyanolyan biztonságos lesz, mint gyári állapotában volt.
#6 Elméletben igazad van, gyakorlatban nincs.
1. A gyártó nem publikálja a javítási eljárásokat, kizárólag a márkaszervizek számára.
2. Habár a márkaszervizek számára elérhető, nagyon ritka az a szituáció, amikor alkalmazzák is, mert a márkaszervizben a csere éri meg jobban, nem a javítás.
3. Soha a büdös életben nem találnál olyan lakatost, aki gyári technológiával, gyári előírások szerint, gyártói minőségben dolgozik.
Ergó, 100-ból 100 sérült és javított utascella nem végzi megfelelően a dolgát, baleset esetén nagy kockázatot jelent.
#9 Nem mindegy és pont ez a baj, hogy sosem tudhatod.
"Á, csak megkarcolták a fényezést, az lett javítva."
Ja, 3 hónappal korábban Bivalypusztaszakállason roncsderbiztek vele T-72-es tankok ellen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!