Miért ilyen olcsó a dacia, mi lehet vele a baj?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
"A biztonságot hírből sem ismerik." Ok
A 2007-es A6-os Audi 0 azaz "nulla" csillagos, a Sandero 2, a Suzuki Swift a maga korában is nullás volt ma mínusz 5 csillagos.
A pollen szűrő nem széria tartozék, illene annak lennie, de sok autóban a 2010-es években is csak egy rács volt a szellőző nyílás bemenetén.
A "plakát modellek" nem tartalmaznak sokszor rádiót. Ezt drágább márkáknál kérni kellett. Opel Corsa E 2016 vevő kérésére berendelt 2.999.000Ft-os modell (szalonban a 3.400.000Ft-os volt csak) NEM tartalmazott rádiót. A Dacia árra megy ott az a FŐ selling point. Sokkal több az alapmodell. Mert ott kapható is.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nekem van Daciám, teljesen jó autó, azért olcsó, mert nincsenek benne felesleges extrák. Csak az van benne, aminek benne kell lennie, azok viszont már bejáratott technikák, és remekül működnek. Minden alkatrészen Renault vagy Nissan címke van, szóval ez már nem a régi román autó.
Sokat spórolnak a kialakításon is, pl nincs a csomagtartóajtóban lámpa, meg a tükörben index, így ezeknek az elektronikáját se kell beletenni, meg hasonlók.
Nyilván akinek hiányzik, hogy megálláskor a tükrök maguktól beforduljanak, meg hogy ne kézzel kelljen kinyitni a csomagtartót, az nem fog ilyet venni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#11 Írtam már korábban, hogy nem szégyen nem érteni valamihez, de akkor miért kell parádéztatni a tudatlanságodat?
"A 2007-es A6-os Audi 0 azaz "nulla" csillagos"
0 csillagos autó nem is hozható forgalomba az EU-ban. A 2007-es Audi A6 5 csillagot kapott a felnőtt utasok védelmére és 4 csillagot a gyerek védelmére. Megismétlem: euroncap.com. Ellenőrizd le saját magad.
"a Sandero 2"
Roppant büszkék lehetnek rá...
"a Suzuki Swift a maga korában is nullás volt ma mínusz 5 csillagos"
Régen valóban, viszont a "ma mínusz 5 csillagos" egy ócska gyáva szar hazugság.
- Swift 2005: 4 csillag
- Swift 2010: 5 csillag
- Swift 2017: 3-4 csillag felszereltségtől függően
- Grand Vitara 2007: 4 csillag
- Vitara 2015: 5 csillag
- Még a kis picike szar Splash, ami minőségben eléggé hasonlít a régi Swiftre, az is képes volt 4 csillagot szerezni.
Szóval ne hazudozz.
"A pollen szűrő nem széria tartozék"
De igen, klímás autóban KÖTELEZŐ! Klíma nélküliben nem, de ez egy klímás autó volt. A klímás autókban törvényi előírás a pollenszűrő.
"sok autóban a 2010-es években is csak egy rács volt a szellőző nyílás bemenetén"
Ennek mi köze van a pollenszűrőhöz? Zseniális, hogy mennyire nem értesz hozzá, mégsem adod fel és minden mondatoddal csak bizonyítod. Azt mondtam nem szégyen nem érteni hozzá, de ennyire magabiztosan hülyeségeket állítani nagyon is szégyenteljes.
"A Dacia árra megy ott az a FŐ selling point. Sokkal több az alapmodell."
Hát de pont ez az. A Suzukinál a fapad is tartalmaz rádiót. Manapság tele van egy fapados funkciókkal, amik régen extrák voltak, mert míg régen volt valós értéke, ma már nincs. Manapság egy rádiót beépíteni nem kerül szinte semennyibe. Kiskeráron is megvesz az ember egy alsókategóriás rádiót 10 ezer forintért. Az autógyártó nagykeráron, ráadásul szerződéses megbízással megkap egy alap rádiót maximum 1000 forintért darabját. Szerinted ez az 1000 forint spórolás jelent bármit? Szerinted befolyásolja az árat és a gyártó profitját? 😂
Ne nevettess könyörgöm.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#16 Mégis ki a retkes f*szt érdekli, hogy régen mennyit ért volna, vagy egy régi mennyit érne ma?
Ez már nevetséges...
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
#17 Mert TE hivatkozol erre, de amit linkeltem, azt nem olvasod!
A MA elvárható minimumot, teljes mértékben hozza a DACIA ami 25 éve Sc-Fi volt, elleben veled! 🤣
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!