VW Polo mk4 lakatolás, megéri?
Üdv mindenkinek!
Adott lenne egy polo IV amit egy rokonom "tanuló autó" címszóval levedlett és rámhagyott, viszont akad vele néminemű probléma.
A korrózió erősen kikezdte, mindkét küszöb, első 2 sárvédő és vezetőoldali ajtó érintett. A külsején nem látszik, de a kötelező szervizeket, olajcseréket rendre megkapta, mechanikusan nincs vele probléma, jelenleg 180e km van benne.
A kérdésem az lenne, hogy nagyságrendileg milyen összegre lehet számítani egy ekkora kaliberű lakatolásnál, egyáltalán érdemes e belevágni?
(értem ezalatt azt, hogy ha 300-400k környékén megáll a történet akkor viszonylag kis pénzből van egy "normális" autóm, aminek ismerem az előéletét. Nem tartom valószínűnek, hogy ennyi pénzből üzemképes, elfogadható állapotú autót tudnék venni, emiatt fontolgatom a javíttatást, de nyugodtan javítsatok ki, ha tévedek)
Ezt így nem lehet megmondani továbbra sem. El kell vinni egy lakatoshoz, aki alámegy és megnézi rendesen, majd ad ajánlatot.
oké, hogy olajcsere megvolt, de ha ennyire le van rúgva, akkor nincs benne a pakliban, hogy lesz még baja bőven? Az elégedett kuplungtól a lerúfott fékekig elég sok minden benne lehet a pakliban ilyen esetben
Hát persze, 1 millió, jóhogynem 10 millió.
Küszöb darabja ilyen 15e körül, sárvédők is, munkaóra is max 15e.
Levágja a régit, felpontozza az újat.
Aki nagyüzemben csinálta ezeket, hamar megvan vele.
Agyonrafényezgetni meg egy ilyen öreg vackot felesleges.
Mondjuk már ilyen 300-400 körül ha gondolkodsz, annyiért már rozsdamentes akármimást is találhatsz, ami jó.
Pl egy thalia.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!