Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Generátor fesz.szintje folyama...

Generátor fesz.szintje folyamatosan változik, 13.8-ról le megy valamikor 12.2-12-6 közé, akksi visszajelző kivillan de gázt adok elmúlik, illetve üresben padlógázzal visszatér 13.8-9körülire és egy db.-ig jó és megint csinálja elölről ugyanezt miért?

Figyelt kérdés
Tudom, 13.8 sem a legjobb, de én már évek óta így használom és eddig még ilyen gondom nem volt.

máj. 25. 16:40
1 2 3
 11/27 anonim ***** válasza:
0%
#10 És ez milyen szempontból releváns a kérdéshez?
máj. 25. 20:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/27 anonim ***** válasza:
51%

1:Azért írtam hogy nem hiszem hogy generátor probléma mert a kérdező azt írja: évek óta ezt csinálja. Ha generátor tönkremegy, tuti nem döglődik évekig.

2: jókat nevetek. Valakik biztos hogy nem választ írnak csak pontoznak,hiszen mindenki nulla % körül van. Ez még ha egymást akarnánk szívatni akkor sem lehetséges.

máj. 26. 11:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/27 anonim ***** válasza:
100%

#12 Az egy dolog,hogy évek óta így használja, de azt nem tudni,hogy mikortól van a hiba, hiszen gondolom nem nézegette eddig folyamatosan. Amúgy motoromon meg pont ilyesmivel szívok. Ott hidegen, és alapjáraton van rendes töltés, illetve menet közben is végig 14,2-t, de 20-30 perc után,mikor megállok, akkor 13 Volt, illetve alatti értéket mutat a nemrég felszerelt USB-s telefontöltő/Voltmérő ( 2 műszerrel is ellenőrizve) Motor 1,5 éve van meg, és kitudja mióta ilyen ,mert eddig nem volt méregetve, pláne nem melegen. Tölteni meg menet közben tölt rendesen. Csatlakozója forrasztással kiiktatva,új feszültségszabályzó, de a hiba maradt, így pénteken elküldtem tekercseltetni a generátort.

Pontozást meg inkább hagyjuk, mert vannak akik mindenkit lepontoznak.

máj. 26. 12:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/27 anonim ***** válasza:
Annak pontosan úgy kellett lenni ahogyan leírtad, és az nagyon jó (volt)menet közben, töltéskor 14-körül, nyugalmi helyzetben 13 V alatt. (12,6V a feltöltött akkumulátor nyugalmi feszültsége) Nem volt semmi baja a generátorodnak.
máj. 26. 12:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/27 anonim ***** válasza:
#14! Akkor mivel magyarázod,hogy a motor inditása után, alapjáraton is 14,2-vel töltött?
máj. 26. 13:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/27 anonim ***** válasza:
Vagyis hidegen jó volt melegen meg nem.
máj. 26. 13:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/27 A kérdező kommentje:

Friss info:

Ma leteszteltem, hidegen indításkor 13.7-8 a töltés. Ez áll fent évek óta, mindig is így használtam és sosem merítette le az akksit.

A probléma: napokkal ezelőtt kezdődött, hol jó hol nem, gondol egyet leesik 12-re 13-ra, gázadásra vagy visszaugrik rendesen 13.8 körülre, vagy épphogy felugrik 13.2-3 körülre.. nagyon változó értékeket mutat pár perc alapjárat után.

Ha lámpát kapcsolok egyből leugrik 13-ra, úgy érzem fel kell újítani a generátort vagy cserés lesz.

máj. 26. 13:54
 18/27 anonim ***** válasza:
#14. Azzal magyarázom: Az is pontosan így kell hogy legyen. A motor indításához elhasznált energiát a generátor indítás után egyből igyekszik visszatölteni. Az akkumulátor töltéshez pedig 14-14,4 voltos feszültségre van szükség.
máj. 26. 14:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/27 anonim ***** válasza:
Kérdezőnek: Ne haragudj, de az eredeti kérdésed utáni megjegyzésedben teljesen mást írtál.
máj. 26. 14:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/27 A kérdező kommentje:

Ja igen, a váltókart is nehezebb húzni amióta nem jó a generátor..

Furcsállom, hogy egyszerre mentek tönkre..

máj. 26. 14:43
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!