Generátor fesz.szintje folyamatosan változik, 13.8-ról le megy valamikor 12.2-12-6 közé, akksi visszajelző kivillan de gázt adok elmúlik, illetve üresben padlógázzal visszatér 13.8-9körülire és egy db.-ig jó és megint csinálja elölről ugyanezt miért?
Figyelt kérdés
Tudom, 13.8 sem a legjobb, de én már évek óta így használom és eddig még ilyen gondom nem volt.máj. 25. 16:40
1/27 A kérdező kommentje:
Ezzel együtt még azt vettem észre, hogy a váltókarommal is nehéz váltani, ez a kettő hogy függ össze?
máj. 25. 16:44
2/27 anonim válasza:
Nem jól mér a műszered. Ha generátor vagy aksi gond lenne az nem megy el évekig.
3/27 A kérdező kommentje:
Először én is azt hittem, hogy lehet a műszerem nem jó, de 2 műszerrel is néztük és ugyanaz.
Úgyhogy, nem értem mi ez a nagy ingadozás.. az oké, hogy néhány helyen picit szivárog az olaj de pont ráfröccsenne a generátorra és emiatt történik ez?
máj. 25. 17:05
4/27 anonim válasza:
Szerintem mivel az olaj nem vezeti az áramot, a generátort akár nyakon is öntheted egy vödör olajjal akkor sem lesz köze a feszültséghez, max megcsúszik a szíj. Gondold el: A régebbi mezőgazdasági gépek generátora a motor oldalán volt szabadon, felhőszakadásban ömlött rájuk a víz mégis dolgoztak. Ugyanez mai autóknál víztócsákba hajtva ugyanúgy áll a víz minden elektromos részen, még sincs probléma.A 12,2 voltos akkumulátor már majdnem teljesen le van merülve.12,4-nél már nagyon ajánlott tölteni.Még mindig azt érzem, a méréssel van gond.
5/27 A kérdező kommentje:
Jó, hogy írtad. Generátor szíját nem néztem meg, nem-e az csúszik el….
Amúgy nem értem milyen mérésre gondolsz, 2 műszerrel is néztük akksi pólusairól mérve, egyszer ennyit mutat egyszer annyit.
Taposom neki a gázt üresben, van, hogy magához tér és egy db.-ig jó és megint esik le.
Sajnos ezt tapasztalom.
De azért azt a szíjat majd megnézem holnap.
máj. 25. 17:23
6/27 Szervizmérnök úr válasza:
db.-ig (6 leütés)
darabig (7 leütés)
7/27 anonim válasza:
Valamiért döglődik a generátorod. Szerintem lényegtelen, hoyg konkrétan mi okozza. Ha la van véve érdemes teljesen felújtani.
8/27 anonim válasza:
Inkább valami kontakt hibára tippelnék, de persze ha laza a szíj, akkor az is lehet.
9/27 anonim válasza:
Szerintem is a generátorod van oda,lehet csak a szénkefék koptak el, és hol rendesen hozzáernek a kommutátorhoz,hogy meg nem. Rosszabb esetben a tekercselés, vagy az egyenirányító haldoklik.
10/27 anonim válasza:
Pontosan milyen autóról van szó? Minimum típus, évjárat
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!