Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Generátor fesz.szintje folyama...

Generátor fesz.szintje folyamatosan változik, 13.8-ról le megy valamikor 12.2-12-6 közé, akksi visszajelző kivillan de gázt adok elmúlik, illetve üresben padlógázzal visszatér 13.8-9körülire és egy db.-ig jó és megint csinálja elölről ugyanezt miért?

Figyelt kérdés
Tudom, 13.8 sem a legjobb, de én már évek óta így használom és eddig még ilyen gondom nem volt.

máj. 25. 16:40
1 2 3
 1/27 A kérdező kommentje:
Ezzel együtt még azt vettem észre, hogy a váltókarommal is nehéz váltani, ez a kettő hogy függ össze?
máj. 25. 16:44
 2/27 anonim ***** válasza:
0%
Nem jól mér a műszered. Ha generátor vagy aksi gond lenne az nem megy el évekig.
máj. 25. 16:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/27 A kérdező kommentje:

Először én is azt hittem, hogy lehet a műszerem nem jó, de 2 műszerrel is néztük és ugyanaz.

Úgyhogy, nem értem mi ez a nagy ingadozás.. az oké, hogy néhány helyen picit szivárog az olaj de pont ráfröccsenne a generátorra és emiatt történik ez?

máj. 25. 17:05
 4/27 anonim ***** válasza:
0%
Szerintem mivel az olaj nem vezeti az áramot, a generátort akár nyakon is öntheted egy vödör olajjal akkor sem lesz köze a feszültséghez, max megcsúszik a szíj. Gondold el: A régebbi mezőgazdasági gépek generátora a motor oldalán volt szabadon, felhőszakadásban ömlött rájuk a víz mégis dolgoztak. Ugyanez mai autóknál víztócsákba hajtva ugyanúgy áll a víz minden elektromos részen, még sincs probléma.A 12,2 voltos akkumulátor már majdnem teljesen le van merülve.12,4-nél már nagyon ajánlott tölteni.Még mindig azt érzem, a méréssel van gond.
máj. 25. 17:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/27 A kérdező kommentje:

Jó, hogy írtad. Generátor szíját nem néztem meg, nem-e az csúszik el….

Amúgy nem értem milyen mérésre gondolsz, 2 műszerrel is néztük akksi pólusairól mérve, egyszer ennyit mutat egyszer annyit.

Taposom neki a gázt üresben, van, hogy magához tér és egy db.-ig jó és megint esik le.

Sajnos ezt tapasztalom.

De azért azt a szíjat majd megnézem holnap.

máj. 25. 17:23
 6/27 Szervizmérnök úr ***** válasza:
0%

db.-ig (6 leütés)

darabig (7 leütés)

máj. 25. 17:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/27 anonim ***** válasza:
59%
Valamiért döglődik a generátorod. Szerintem lényegtelen, hoyg konkrétan mi okozza. Ha la van véve érdemes teljesen felújtani.
máj. 25. 17:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/27 anonim ***** válasza:
14%
Inkább valami kontakt hibára tippelnék, de persze ha laza a szíj, akkor az is lehet.
máj. 25. 19:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/27 anonim ***** válasza:
46%
Szerintem is a generátorod van oda,lehet csak a szénkefék koptak el, és hol rendesen hozzáernek a kommutátorhoz,hogy meg nem. Rosszabb esetben a tekercselés, vagy az egyenirányító haldoklik.
máj. 25. 19:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/27 anonim ***** válasza:
28%
Pontosan milyen autóról van szó? Minimum típus, évjárat
máj. 25. 20:00
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!