Ha egy elektromos vezeték tűzforró, az valószínűleg elvékonyodott, elégett?
Önindító vezeték, indítózás után a pozitív akkusarut nem lehet megérinteni se, a szigetelés is meg van olvadva.
30+ éves dízel roncs.
Valahol nagy az átmeneti ellenállás, azért melegszik.
Hosszabb indítás utan tapogasd meg, ahol legforróbb, ott a baj. Lehet az akkusaru és a kábel között is, sokszor csak rá van préselve, nincs forrasztva.
Köszi.
Még az eredeti kábel, egy 75ah-s akku is elég lassan forgatja az önindítót.
De az előző tulaj cserélt generátort, testkábeleket, sokmindent az autón, valószínű neki is volt baja vele.
Akkut nem is adott az autóhoz, gondolom hamar kinyírta ez az állapot.
De ez az önindító-akku kábel még a gyári eredeti.
Tolómérővel nézve a kábel 9mm.
Egy új Banner akksi ilyen méretben 50e Ft.
Kezdem érteni, miért nem látni ilyen régi dízel vackokat az utakon...
Vettem volna egy 1.2-es puntót, aminek elég egy 44ah, és egy fejhallgató-zsinór is pörgeti az önindítót. :(
Na remélem, a kábelcsere megoldja a kínját.
(önindító a motor mögött, hozzáférni kb képtelenség, hővédő lemez körülötte, és ráhajlik a kipufogó leömlő minden oldalról)
Önindító/generátor-kábelcsere után egy pöccintésre indul a motor.
Az eddigi nyőgvenyelős 5 másodperces helyett.
Hát van némi különbség.
De az önindítóból is látszott, hogy valaki szétgyilkolta, gondolom levegősödött az adagoló, és nehezen indult.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!