Üzemanyag szivattyú lehet a gond?
Mai injektoros autóknak 1000x is nyomkodhatod a gázpedált, akkor se csinál semmit álló motornál. Ez a pumpálás dolog a Ladánál működött,ahol ilyenkor a porlasztó direktben benyomott egy kis üzemanyagot
Ha ettől mégis indul,akkor max a folytószelep szögjeladója szórakozhat.
Nekem is a gázpedál állás vagy folytószelep állás érzékelő jutott eszembe.
Még ami okozhat ilyesmi tünetet bovdenes gázpedálnál, a részben vagy teljesen nyitva maradó kaniszter szelep. Miután leállítod az autót, a tankból benzingőz kerül a szívósorra, ezért indításnál túl dús lesz a keverék, kell egy kis idő míg az alapjárati szelepen szív friss levegőt. Viszont ha a gázpedállal kinyitod 2-3-szor a bovdenes pillangószelepet közvetlen indítás előtt, akkor az indítás pillanatában nem lesz annyira dús a keverék, hogy ne tudjon beröffenni.
Ezt meg lehet nézni próbálgatással (evap rendszert lekötni és ledugózni a helyét), a folytószelep állás érzékelőt diaggal lehet látni, meg üzemanyagnyomást is kellene mérni az injektor soron.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!