Mi lehet a különbség egy gyári bmw féktárcsa, és egy
ugyanarra a kocsira való ate féktárcsa között? A
"gyárit" is az ate gyártja.
Figyelt kérdés
máj. 22. 17:01
1/8 anonim válasza:
Az ára.
máj. 22. 17:04
Hasznos számodra ez a válasz?
2/8 A kérdező kommentje:
Igen azt látom, de esetleg bármi más, akár lényegi különbség lehet? Ránézésre tök egyformák.
máj. 22. 17:06
3/8 anonim válasza:
A BMW gyár az ATE-tól rendel a saját igényei szerint, plusz az alap minőség ellenőrzésen felül mégegyet végez a BMW gyár. Persze nem akkora a különbség, mint amennyi árban. Átlagembernek az ATE éri meg, nem a gyári.
máj. 22. 17:06
Hasznos számodra ez a válasz?
4/8 anonim válasza:
Nem ugyanaz a BMW és az ATE minőségellenőrzési elvárása. Amikor az ATE a BMW-nek gyárt, akkor a BMW diktál, amikor viszont az ATE az utángyártott piacra gyárt, akkor ők döntenek arról, hogy mit adnak ki a kezeik közül.
Ez igaz minden márka/gyártó minden alkatrészére. Hogy mikor melyik a jobb minőségű, az teljesen eltérő. Van amikor az autógyártó jobb minőséget vár el, mint amit az alkatrészgyártó maga képvisel, van amikor fordítva. Például Ford IB5-ös váltókhoz nem tudom pontosan ki volt a csapágyak beszállítója, de az első pár évben sorban hullottak szét az alig futott váltók, mert a Ford tervezése hibás volt. A csapágy gyártója ezt tudta és amit ők maguk csináltak az utángyártott piacra, azzal nem is volt ilyen probléma. Volt 1-2 év, amíg a Ford maga is újratervezte a csapágyakat és kiadta végül gyártásba, ezalatt az 1-2 év alatt garanciába a csapágygyártó saját tervezésű csapágyaival építették újra a váltókat, tehát az utángyártott jobb volt, mint a gyári.
máj. 22. 17:09
Hasznos számodra ez a válasz?
5/8 A kérdező kommentje:
Azért kérdezem, mert a nem gyári tárcsák egy idő után mind elkezd(ett) ütni. Pedig nincs agyonfékezgetve, normálisan van használva, nem "hülyegyerekautó". Volt már fent ATE, TRW, FEBI, ZIMMERMANN. Mind a saját betétjeivel. A legtovább a TRW és a Zimmermann bírta (~20ezerkm), ATE kb 8ezer, Febiről meg inkább ne beszéljünk. Sokan mondják, hogy vegyek rá gyárit, azzal nem lesz gond...
máj. 22. 17:25
6/8 anonim válasza:
Lehet hogy nem lett megtakarítva a kerékagy és a rozsdára rakták fel... Úgy persze hogy ütni fog, nem egyenletesen forog.
máj. 22. 17:30
Hasznos számodra ez a válasz?
7/8 A kérdező kommentje:
a legutóbbi (zimmermann) felrakásánál új kerékagyak is kerültek bele új csapágyakkal, pont ezt a hibalehetőséget kizárni.
máj. 22. 17:32
8/8 anonim válasza:
#5 Lesz a gyárival is, mert ezek tuti, hogy nem a féktárcsák hibái. Selejt mindig előfordulhat, de hogy ilyen megbízható, jó márkák közül mindegyik selejtes legyen, amit bele teszel, az már közel sem reális. Valami más baj lesz ott.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!