Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi lehet a különbség egy...

Mi lehet a különbség egy gyári bmw féktárcsa, és egy ugyanarra a kocsira való ate féktárcsa között? A "gyárit" is az ate gyártja.

Figyelt kérdés
máj. 22. 17:01
 1/8 anonim ***** válasza:
Az ára.
máj. 22. 17:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
Igen azt látom, de esetleg bármi más, akár lényegi különbség lehet? Ránézésre tök egyformák.
máj. 22. 17:06
 3/8 anonim ***** válasza:
84%
A BMW gyár az ATE-tól rendel a saját igényei szerint, plusz az alap minőség ellenőrzésen felül mégegyet végez a BMW gyár. Persze nem akkora a különbség, mint amennyi árban. Átlagembernek az ATE éri meg, nem a gyári.
máj. 22. 17:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
100%

Nem ugyanaz a BMW és az ATE minőségellenőrzési elvárása. Amikor az ATE a BMW-nek gyárt, akkor a BMW diktál, amikor viszont az ATE az utángyártott piacra gyárt, akkor ők döntenek arról, hogy mit adnak ki a kezeik közül.


Ez igaz minden márka/gyártó minden alkatrészére. Hogy mikor melyik a jobb minőségű, az teljesen eltérő. Van amikor az autógyártó jobb minőséget vár el, mint amit az alkatrészgyártó maga képvisel, van amikor fordítva. Például Ford IB5-ös váltókhoz nem tudom pontosan ki volt a csapágyak beszállítója, de az első pár évben sorban hullottak szét az alig futott váltók, mert a Ford tervezése hibás volt. A csapágy gyártója ezt tudta és amit ők maguk csináltak az utángyártott piacra, azzal nem is volt ilyen probléma. Volt 1-2 év, amíg a Ford maga is újratervezte a csapágyakat és kiadta végül gyártásba, ezalatt az 1-2 év alatt garanciába a csapágygyártó saját tervezésű csapágyaival építették újra a váltókat, tehát az utángyártott jobb volt, mint a gyári.

máj. 22. 17:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:
Azért kérdezem, mert a nem gyári tárcsák egy idő után mind elkezd(ett) ütni. Pedig nincs agyonfékezgetve, normálisan van használva, nem "hülyegyerekautó". Volt már fent ATE, TRW, FEBI, ZIMMERMANN. Mind a saját betétjeivel. A legtovább a TRW és a Zimmermann bírta (~20ezerkm), ATE kb 8ezer, Febiről meg inkább ne beszéljünk. Sokan mondják, hogy vegyek rá gyárit, azzal nem lesz gond...
máj. 22. 17:25
 6/8 anonim ***** válasza:
Lehet hogy nem lett megtakarítva a kerékagy és a rozsdára rakták fel... Úgy persze hogy ütni fog, nem egyenletesen forog.
máj. 22. 17:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 A kérdező kommentje:
a legutóbbi (zimmermann) felrakásánál új kerékagyak is kerültek bele új csapágyakkal, pont ezt a hibalehetőséget kizárni.
máj. 22. 17:32
 8/8 anonim ***** válasza:
#5 Lesz a gyárival is, mert ezek tuti, hogy nem a féktárcsák hibái. Selejt mindig előfordulhat, de hogy ilyen megbízható, jó márkák közül mindegyik selejtes legyen, amit bele teszel, az már közel sem reális. Valami más baj lesz ott.
máj. 22. 17:33
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!