Mi a különbség a hűtött és a teli féktárcsa között?
Sziasztok
A kérdésem mi a különbség köztük és melyiket érdemese vásárolni?
Aki azt a hűtött féktárcsát kitalálta, remélem már megúsztatták...
Régen voltak a tömör féktárcsák, azok csak akkor kezdtek el ütni, amikor már nagyon kopott volt.
Ezek a hűtött tárcsák, ha már csak valami kis gebasz van az első futóművel, elkezd rázni. Opelon, Fordon tapasztaltam ezt.
A hűtöttet, polgári autókon, az első tengelyeken használják. Oka az, hogy fékezéskor a jármű súlypontja az első kerekekre helyeződik át. ezáltal ott nagyobb fékerőt lehet alkalmazni, a kerekek csúszáshatáráig, mint a hátsó kerekeken. a nagyobb fékerő nagyobb hőt termel. a belső hűtésű féktárcsának jobb a hőelvezetése mint a tömörnek. ezáltal sokkal tovább megmarad a fékező hatása a fékrendszernek, mintha csak tömör tárcsákat használnának.
Felcserélni nem tudod őket. tehát a tömör helyére nem tudod beszerelni a hűtöttet, mert a hűtött jóval vastagabb. a féknyeregben nem fog elférni.
A starline cseh gyártmány, az olcsóbb árkategóriát képviseli. Eleinte én is ódzkodtem tőle, mert ismeretlen név, nem egy nagy márka, de ilyen önindítót raktak azautómba a szervizben. Nincs vele bajom, 1,5 év után is gond nélkül teszi a dolgát.
A hűtött tárcsa így néz ki: [link]
A tömörnek pedig értelem szerűen tömör az éle.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!