Hogy tud elfogyni a vákuum a devanderből?
Szituáció, az autóval driftelve haladunk, kb 5000-6000 közötti a fordulatszám, az autó FOLYAMATOSAN BAL LÁB FÉKEZVE VAN. (kocsi mozgásának korrigálása, és lassítás céljából, mert pl. 3.-ban kell lennie a fokozatnak és 30-nál nem mehet gyorsabban a kocsi, 2.-ba folyamatosan tiltana, 4.-be meg lefulladna a kocsi)
egy 300 méter után a fékpedál felkeményedik és úgy működik mint ha nem lenne fékszervó.
(Az anomália előtt és után is üzemszerűen működik a fék meg közben is)
A kérdés az, hogy mi történik, hogy tud elfogyni a vákuum amikor a szívósor folyamatosan szívja a membránját a devandernek? És ha pl 1km keresztül fékezek alapjáraton a kocsival egy lejtőn miért nem történik ugyan ez?
(Nem hiba jelenség! Az összes autó ezt csinálja, logikus magyarázatot várok)
Csak úgy kíváncsiságból, hol keletkezik vákuum nyitott fojtószelepnél? Mert a fordulatszámhoz konkrétan rajta állsz a gázon.
Alapjáraton zárva van a fojtószelep, ezért keletkezik nyomáskülönbség.
De elég egy diagot rádugni, ha van szívó cső nyomás érzékelő a gépben. Majdnem légköri nyomás van ebben az üzem állapotban a szívó térben. Az nem szívja meg a fékszervót. 😉
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!