Új autó vásárlásakor van lehetőség egyedi színt kérni?
Van. Vàrsz rà màsfél évet +felàr+eladhatatlan.
Fólia rulz.
Mert mi lenne az elképzelés? Pénzért cserébe bármit lehet.
Egyenként nem fogod tudni eladni ha nagyon izgalmas színt választasz.
Én inkább vennék egy gyári pirosat ha jól áll neki mintsem a szürke 50 árnyalatát.
Szintén a fóliát javaslom.
Az a baj hogy ha ritka színt akarsz az a gyártónak is csak igen magas plusz költség ellenében éri meg, mert azért a fényező üzembe átállni arra a színre főleg ha csak pár db autóra kell, vagy annyira sem, az nekik hatalmas idő kiesés a gyártásból és ezt a kiesést kell megfizetned, ezért lesz jóval drágább. Ha tervbe van a gyártás abban a színben amit te szeretnél akkor csak ki kell várni amikor lesz és ennyi, de az is hónapok, akár 1-2 év is lehet.
Nem éri ezt meg.
Legjobb ha megveszed azt ami olcsóbb és van ha készletről akarod és minden más téren megfelel, aztán fóliázó céget felkeresel hogy adjanak árajánlatot és ha minden tetszik akkor elvégezteted a munkát. Ez annyiból jó hogy ha sérül akkor könnyebb cserélni, és olcsóbb mint fényezni, plusz a gyári fényt jobban kíméled vele, és ha esetleg pár év után megunod és a gyári színt akarod akkor csak lehúzod a fóliát és ennyi.
De arra számíts hogy ha alapszínben változik, tehát szürke az autó és te mondjuk pirosat akarsz akkor a forgalmit egyből át kell iratni.
#1 Miért lenne eladhatatlan? Nem pepitát akarok, hogy csak bohócoknak legyen jó.
#4 Egy kellemes középzöld lenne az elképzelés, ami se nem rikító, se nem túl sötét. Manapság 10 autóból 7 fehér, fekete vagy szürke, én nem akarok beállni ebbe a sorba. Pirosból egyedül a Maza-féle Soul Cristal Red tetszik.
Azt nem tudom, hogy ha lízingelem a kocsit a vállalkozásra, akkor lefóliázhatom-e, vagy csak akkor, ha kápé veszem?
#5 Igen, azzal tisztában vagyok, hogy színváltozásnál új forgalmi kell.
Nem tudom... én valahogy mindig ki szoktam tudni választani a legjobban tetszőt az opciók közül.
Igen, általában vannak a cégesautó-alapszínek alapáron. Ezek a fehér, kék, esetleg piros.
Aztán vannak a metál színek felárért. Ezekből szokott lenni legalább 8-10 féle. Legalábbis abból a típusból, amit eddig én vettem. Ezekben olykor van egy-egy egyedibb is. Pl a mazda pirosa, L Astra sárgája, S-cross eoinhoz hasonlító színe, stb...
Azt hiszem az Audi konfigurátorában láttam pár éve, hogy lehet egyedi színt is kérni. De már akkor valami millió fölött volt a felára. Nekem ennyit nem érne meg. Akkor már valóban jobb ötlet a fóliázás. Olcsóbb és bármikor nulla költségből visszalakíthatod "gyárira".
Butaság azt mondani, hogy eladhatatlan! Lehet, hogy pont jobban elviszik, mint az unalmas színűeket!
Ismerősnek volt egy érdekes aranybarna árnyalatú Toledója,
(pont ilyen : [link] )
kereskedő is ezt a szöveget nyomta, beszámításkor, hogy lenyomja az árat, aztán 1-2 nap múlva már el is vitték tőle, tudta ő is , hogy kapósabbak a ritkább színű autók.
Azért nem kell túlozni. Feláras színekből van bőven választék.
De egyébként, ha valami nagyon egyedit akarsz, akkor fólia természetesen
Az új forgalmi kérdést meg kell beszélni a fóliással, elvileg nem kell komplett új, csak bejegyzést tesznek bele. Bár nem hiszem, hogy akinek most van zsebben 10M+ az autóra plusz 500k+ a fóliára, nagyon számítana, hogy 2k a bejegyzés, vagy 6k az új forgalmi.
Az eladás meg leginkább szerencse kérdése, mikor milyen autóra milyen színben jön éppen egy vevő, akinek tetszik és midnen más szempontból megfelel neki az autó.
Lehet az 1 nap, meg 1 hónap is
Nem akarok nagyon egyedit, hanem pl. adott márkánál B szegmensű autóra olyan színt, ami amúgy elérhető ugyanazon márka SUV-ra.
A kisautóknál nagyon gyér a színválaszték, nagy SUV viszont nekem tök fölösleges.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!