Ha egy auto 13 evig allt egy garazsban, szukseges e a motort
atmosni mielott feltoltjuk uj olajjal, illetve a regi
uzemanyagot hasonloan le kell e szivni s ujat beletolteni
vagy eleg raonteni az uj uzemanyagot?
Üzemanyagrendszert át kell mosni, tartályt ki kell mosni, üzemanyagszüröt, olajat mindenképp cserélni, ha van lehetöség akkor a kartert is levenni és kimosni. Fagyállónál szintén érett a csere, ha szíjas vezérlése van akkor csere vízpumpával, mert a szíjnak sem az idö sem a sok egyhelyben állás nem kedvezett, beálhattak a görgök is. Az olajcsatornákat nem kell és nem is nagyon tudod átmosni megbontás nélkül, esetleg ha nagyon szeretnéd olcsó tescos olaj, 4-500km mész vele és újra cseréled mostmár minöségi olajra, mindkét cserénél új olajszürövel.
máj. 11. 16:57
Hasznos számodra ez a válasz?
2/8 anonim válasza:
Hát az sem lenne mindegy, hogyan lett lerakva, ennyi idő alatt még a hengerfal is kaphatott felületi rozsdát rosszabb esetben.
Nyilván valami extrém ritka, különleges autóról van szó, így a pénz nem kérdés, akkor meg már érdemes lenne levenni a hengerfejet, mielőtt megmozdítod a főtengelyt. Ahogy #1 írta, vezérlést, vízpumpát úgy is le kell venni, akkor meg már nem nagy dolog.
máj. 11. 21:04
Hasznos számodra ez a válasz?
3/8 A kérdező kommentje:
2/2 jol gondolja, egy Lamborol van szo, amit a tulaja beallitott a tobbi draga auto melle es elfelejtette. Most, hogy el akarjak adni elvittek a szakszervizbe trailerrel, de ott csak olaj-szuro csere, folyadekcserek voltak, gumicsere stb. 15 eves autoban van 5000km. Itt Angliaban ezeket garazs kiralynoknek nevezik, amitol menekulni kell,mert az ido megeszi igy az osszes muanyag es gumi cuccot s azt mondjak a szakik, hogy emiatt egy penztemeto. A fektarcsak es fekpofak is rozsdasak, azt mar nem cserelik ki. Gondoltam, hogy ha en hozom el, akkor megkerdezem itt a szakertoket, hogy a motorral es uzemanyagrendszerrel mit tennenek? Lehet tenyleg jobb inkabb egy sok kilometeres de karbantartott auto. Az a baj ezekkel a draga autokkal, hogy vagy olyan veszi, aki megunja s beteszi a tobbi melle s ott all amig eszebe nem jut, hogy inkabb eladja, vagy olyan, aki reszletre veszi s nincs penze karbantartani, csak megy vele 1-2 evet s eladja, hogy majd a kovetkezo tulaj megcsinalja a szervizt. 2 eve keresek egy epkezlab autot :)
máj. 11. 23:14
4/8 anonim válasza:
Sok volt a garázsvarázs? XD
máj. 12. 08:34
Hasznos számodra ez a válasz?
5/8 anonim válasza:
Szerintem aki egy Lamborghinit megvesz az nem a gyakorin teszi fel a kérdéseit a karbantartással, eletre keltéssel kapcsolatban.
máj. 13. 13:30
Hasznos számodra ez a válasz?
6/8 A kérdező kommentje:
5/5 miert, szerinted ide hulyek jarnak kommentelni? Nem karbantartassal volt a kerdes, hanem visszapofozni 13 ev allas utan. S itt nincs penzugyi erdek a valaszokban. A londoni Lamborghini szerelo azt mondta, hogy borescope kamera es kompresszio vizsgalat a motornak, az uzemanyagrendszernek meg injektor folyasteszt es ultrahangos tisztitas, atmosas stb. Ha nem irom a tipust, akkor most nem irtal volna semmit, hisz erdemi valasz nem jott. En munkaval keresem a penzt es nem celebseggel, bunozessel vagy politikuskodassal. A legjobb tanacsokat az akrvariumommal kapcsolatban is innen szereztem, vagy a masik gyors automra a legjobb gumikat is csoport forumbol s nem az ADAC listajarol vagy a szervizkonyvbol. Ugyhogy szerintem nem szegyen kerdezni, ehhez hulye vagyok, ezert kerdezem itt is, ott is azon kivul, hogy utana olvasok.
máj. 15. 14:06
7/8 anonim válasza:
#6: Félreértetted #6-ot, akinek van annyi pénze, hogy vintage Lambo-t vegyen annak nem ez az oldal a fóruma, egyrészt mert eleve nem hagyatkozik más netes megmondóemberekre egy névtelen fórumon, ahol még mindig a többség Swfit MKI-nél tart, másrészt meg van pénze kockázatos ellenőrizhetetlen okoskodás helyett a megfelelő szakembert megfizetni.
Egyébként meg senki nem mondta, hogy baj a kérdés, csak nem úgy kell kiírni, hogy "én vettem egy retro Lambo-t", hanem "láttam a neten, hogyan újít fel Mark Brewer vagy valamelyik másik kamureality sztár autókat és meg akarom kérdezni, hogy reális-e"
(Egyébként kaptál releváns válaszokat, pl. #1,2)
máj. 16. 07:11
Hasznos számodra ez a válasz?
8/8 anonim válasza:
Én minden szíjat cserélnék rajta első körben.
Hengerre érdemes ránézni.
Összes szimering et is cserélném.
Üzemanyagrendszert biztosan takarítani kell elejétől a végéig.
Márkától függetlenül.
Aztán ha beindult jöhet a futómű, fék stb.
Mivel én magamnak szerelek, így azt nézném meg először, hogy az alkatrészek beszerezhetőek e.
Minden folyadékot ki kell belőle engedni ennyi idő után.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!