Mi lehet a reccsenő hang indítás után?





"Különben fölösleges benyomni a pedált, ha üresbe van a váltó, a kuplungnak semmi köze az indítózáshoz."
Nem tartozik a kérdéshez, de ez nem így van. Ha a kuplung nincs benyomva, akkor az önindító a váltó alkatrészeit is megforgatja. Ami felesleges plusz terhelés.















#11.
Van egy berendezés, az önindító.
Amikor működteted, akkor álló helyzetből kell kigmozdítani a főtengelyt a hajtókarokat a dugattyúkat, a vezérművet, olajszivattyút és még ezer dolgot.
Nem megvetendő, hogy emellett még le kell győzni a hengerekben jelentkező kompressziót is.
Ehhez képest egy terheletlen -vélhetően jól csapágyazott- nyelestengelyt megforgatni, szinte semmi pluszt nem jelent.
Persze, bizonyos szintig van igazad, mert az is veszteség, de a teljes terhelésnek talán 2-3%-a lehet, vagyis elenyészőnek mondható.
Értsd így a mondandómat. 😉





#13.
Mondj csak egy(!) olyan bendix tipust amelyiknek a szabadonfutó görgősorát szét lehet szedni.
Tényleg, csak legalább egy konkrét példát mondj!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!