Tört autóval OT vizsgára?
Sziasztok.
Van egy autóm, ami jövőre tölti a 31. évét (94-es), és nagyon jó állapotban van, azonban 2021-ben volt egy balesetem vele, ahol az eleje megsérült. Ki lett lakatolva, az első nyúlvány és motorháztető, lökhárító sérült. Ezek helyre lettek állítva lakatolással, fényezéssel, a lökös lett cserélve másik gyárira, de egyébként más nem lett cserélve, minden gyári rajta. Itt-ott rohad a kasztni, de azt tudom, hogy megfelelő lakatolással az sem feltétlen gond OT-n. Tegyük fel, ha minden rendben és esztétikailag is megfelel, akkor a törés kizáró ok? Vagy hogy működik? Valahogy működhet? Karosszérián valamit cserélve úgy, hogy ott ne legyen a tört rész esetleg? (Műszaki vizsgán megfelel, mindig volt és van.)
"Itt-ott rohad a kasztni"
Esélytelen, OT állapotra patikának kell lennie. Ahogy újkorában kinézett.
Törés nem gond, ha gyári állapotára lett helyrehozva. A rothadás már nagyobb baj.
Azért nem ennyire szigorúak, hogy egy csavar fején sem lehet karcolás. De ezért-azért megy a pontlevonás. Rohadás, ha olyan mértékű, nem fogja megkapni, akkor sem, ha a műszaki szempontjából még nem gond.
Minimális horpadás, felületi korrózió még belefér. Kasztninak az eredetivel megegyező vastagságú és anyagú elemekkel kell rendelkeznie, stb.
Muzeális minősítő szabályzat írja le részletesen, h mik a követelmények.
"30 eves kocsirol beszélünk, nem lesz soha olyan, mint ani most jott le a gyartosorrol"
akkor az nem lesz OT teso
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!