Elég lenne egy elektromos autó hatótávolsága ?
Nekem simán elég lenne. Otthon tudom tölteni, munkahelyen szerintem meg lehet oldani ha szükséges.
Ha nagyobb távra megyek akkor is meg szoktam állni időnként mert nem bírok annyit ülni, így nem lenne probléma menet közben egy 20 perc szünet villámtöltőn.
200-300 km valós már legtöbbször elég lenne, talán évente egy-két alkalommal nem, de valószínű a megtakarításból bőven kijönne az autóbérlés arra a két hétvégére.
#1, a te érveddel nem értek egyet. Az elektromos autót otthon minden este töltőre lehet dugni otthon, szóval tényleg elég egy napot kibírnia. (Kivéve, ha olyan helyen laksz, ahol nem tudod otthon tölteni, akkor még jobb megoldás a hibrid, a körülményeidtől függően.)
HA már 25o km-t tud menni akkor az már elfogadható.
HA még ennek a dupláját kellene egy nap menni akkor is egyszer megáll és tölt rajta egy órát.
Közben megkajál , wc-re elmegy , majd esetleg kv és már fel is töltött.
Ennyi pihenő kell mindenképp még a benzinessel is.
Ez full autófüggő. De a 200-300 kmt már elég sok hozza.
Ez a minden nap dolog meg olyan, hogy egy évben van kb 4-5 nap, amikor több száz kmt megyek, az a kritikus. A hétköznapokban ritkán megyek egy nap 40-50 kmnél többet, ált még annyit se, ergo nem kell olyan gyakran tölteni. Azt meg össze lehet kötni pl a bevásárlással.
#3 "Az elektromos autót otthon minden este töltőre lehet dugni otthon"
Akkor most menj és nézz egy statisztikát, hogy az emberek hány százaléka lakik kertes házban. Persze eközben ne téveszd azt se szem elől, hogy pont az alacsony hatótáv miatt az EV-k 90%-a NAGYVÁROSBAN található, nem vidéken, ahol magasabb a kertes házban élők aránya. Segítek, mert múltkor már ezt kiveséztük egy másik kérdésnél: kb. 10%. Az emberek kb. 10%-a tudja otthon tölteni.
És félreértés ne essék, ha az elektromos autó csak egy alternatívaként lenne elénk tárva, akkor ezzel semmi baj sem lenne. Mint régen a benzin vs dízel. Akinek ez jó, ezt veszi, akinek az jó, azt veszi. Ha így lenne, semmi baj sem lenne. De nem így van. Úgy van, hogy "VEGYÉL ELEKTROMOSAT TE PARASZT" másmilyet már nem is nagyon lehet kapni. Ránk van erőltetve az EV e probléma ellenére is.
Az meg már csak hab a tortán, hogy annak ellenére van ránk erőltetve, hogy az EV nem a jövő.
#8, ha már így felhúztad magad, amikor bemásoltad azt a bizonyos mondatot, akkor érdemes lett volna az utána következő részt is, idézem:
"Kivéve, ha olyan helyen laksz, ahol nem tudod otthon tölteni, akkor még jobb megoldás a hibrid, a körülményeidtől függően."
Senki nem kötelez arra, hogy elektromos autót vegyél. 2035 -ig lehet belsőégésű motorral szerelt autót forgalomba helyezni. Nem lepődnék meg, ha a határidőt kitolnák a jövőben. Addig a nyilvános töltő hálózat is jelentősen fejlődni fog.
Ha egy autó élettartama 25 év, akkor kb 2060 -ig meg van oldva a kérdés ha nem akarsz elektromos autót.
Ha szerinted nem az EV a jövő, akkor mi kellene helyette (úgy, hogy azért ne ott szennyezzen ahol közlekedik)?
8: a nagyvárosban meg rengeteg a nyílvános töltő, a legtöbb ember tudja tölteni a munkahelyén, otthona közelében vagy bevásárlás közben. És ahogy terjed ez egyre jobban így lesz.
Amúgy meg ha új autót veszel jelenleg választhatsz benzines, dízel, elektromos, hidrogéncellás, hibrid vagy plug-in hibrid közül, ami számodra optimális. És ez legalább 10 évig még így lesz, addig meg várhatóan bejönnek más opciók is. Szóval nem értem miről beszélsz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!