Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Műszakilag mennyire megbízható...

Műszakilag mennyire megbízható autó az új Peugeot 208-as?

Figyelt kérdés
Sokan szidják a francia autókat, ezért is kérdezem.

ápr. 14. 12:02
1 2
 1/11 A kérdező kommentje:
A benzines változatra gondoltam, ezt elfelejtettem hozzáadni. Bocsánat.
ápr. 14. 12:03
 2/11 anonim ***** válasza:
69%
Semennyire. Olajban futó szíj, ha az olajat nagyon precízen cseréled fél évente és/vagy 7-8 ezer kilométerenként, illetve a vezérlést lecseréled 80 ezernél, akkor talán el lehet velük futni 150 ezer kilométert, de ha a fentiek közül valamelyik nincs betartva, akkor 100-120 ezernél repül szét minden, motor kuka, amíg pedig ez nem következik be, addig meg egyszerűen egy időzített bomba, amivel már a sarki kisboltba is kockázatos lemenni.
ápr. 14. 12:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 A kérdező kommentje:
Ez nem valami bizalom gerjesztő... volt, akitől azt hallottam, hogy a "láncos" változatot kell keresni (jelentsen ez bármit is), mert azzal már nem lehet gond...
ápr. 14. 12:34
 4/11 anonim ***** válasza:
0%
Nem minden francia autó sz.r, de azért sokszor van alapja. Egy újabb Mazdával feltehetően sok kevesebb bajod lesz.
ápr. 14. 12:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
A láncos 1.2 motor a MHEV (Mild Hybrid) változatok kapták, olyat nézz.
ápr. 14. 12:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
48%

Olyan csapattól akik olajban futó szíjjal motort terveznek, én vízforralót se vennék. Az eltömődő szűrő, eltömődő olajfuratok, elszakadó szíj az ott teljesen normális.

Ha ott ilyen volt a tervezői hozzáállás, akkor mi lehet az autó többi részében amit még nem látsz? Simán benne lehet, hogy az autó egyszer életveszélyessé válik. Menetközben elmegy a kormány, fék, légzsák.. ki tudja?

ápr. 14. 14:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
47%
Francia autót nem szabad venni. Öncélú rossz megoldások az évtizedek óta bevált és tartós helyett, pl torziós futómű :D ostoba szerelést megakadályozó alkatrész elhelyezkedések . Mindent vitt pl francia kocsinál a dzsuva doblemezből felnyúlva lámpaizzó csere félkézzel vakon :D Igazi kretén betépett félbolond mérnökök dolgoznak náluk. És ráadásul, hogy olcsók legyenek relatív, mindenből a harmad osztályút rakják bele, hiába bosch egy alkatrész ha az a kérés hogy fél fabatkából kéne akkor a bosch is olyat gyárt nekik. Szóval felejtős. Vegyél japánt vagy németet
ápr. 14. 14:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
100%

Szerintem nem kéne általánosítani. Mindig is voltak és vannak remek francia autók. Sokuk dízelmotorját német és svéd gyártók is használják. A Puretech valóban egy szerencsétlen konstrukció, de vannak nagyon jóhírű HDi motorjai a Peugeotnak.


Az előző válaszolóra reflektálva néhány ellenpélda:


[link]


[link]


[link]


Ha ezek rossz autók szerinted, akkor mi számít jónak, a perpetuum mobile?



Nekem Renault-m

ápr. 15. 09:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
Nekem Renault-m van közel félmillió kilométeres futással. Soha nem volt komolyabb probléma vele. Jó konstrukció eleve, meg aztán én is gondos gazda vagyok, nem veszem félvállról a kötelező szervizek.
ápr. 15. 09:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
*szervizeket
ápr. 15. 09:13
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!