Műszakilag mennyire megbízható autó az új Peugeot
208-as?
1/11 A kérdező kommentje:
A benzines változatra gondoltam, ezt elfelejtettem hozzáadni. Bocsánat.
Semennyire. Olajban futó szíj, ha az olajat nagyon precízen cseréled fél évente és/vagy 7-8 ezer kilométerenként, illetve a vezérlést lecseréled 80 ezernél, akkor talán el lehet velük futni 150 ezer kilométert, de ha a fentiek közül valamelyik nincs betartva, akkor 100-120 ezernél repül szét minden, motor kuka, amíg pedig ez nem következik be, addig meg egyszerűen egy időzített bomba, amivel már a sarki kisboltba is kockázatos lemenni.
ápr. 14. 12:13
Hasznos számodra ez a válasz?
3/11 A kérdező kommentje:
Ez nem valami bizalom gerjesztő... volt, akitől azt hallottam, hogy a "láncos" változatot kell keresni (jelentsen ez bármit is), mert azzal már nem lehet gond...
Nem minden francia autó sz.r, de azért sokszor van alapja. Egy újabb Mazdával feltehetően sok kevesebb bajod lesz.
ápr. 14. 12:38
Hasznos számodra ez a válasz?
A láncos 1.2 motor a MHEV (Mild Hybrid) változatok kapták, olyat nézz.
ápr. 14. 12:55
Hasznos számodra ez a válasz?
Olyan csapattól akik olajban futó szíjjal motort terveznek, én vízforralót se vennék. Az eltömődő szűrő, eltömődő olajfuratok, elszakadó szíj az ott teljesen normális.
Ha ott ilyen volt a tervezői hozzáállás, akkor mi lehet az autó többi részében amit még nem látsz? Simán benne lehet, hogy az autó egyszer életveszélyessé válik. Menetközben elmegy a kormány, fék, légzsák.. ki tudja?
ápr. 14. 14:42
Hasznos számodra ez a válasz?
Francia autót nem szabad venni. Öncélú rossz megoldások az évtizedek óta bevált és tartós helyett, pl torziós futómű :D ostoba szerelést megakadályozó alkatrész elhelyezkedések . Mindent vitt pl francia kocsinál a dzsuva doblemezből felnyúlva lámpaizzó csere félkézzel vakon :D Igazi kretén betépett félbolond mérnökök dolgoznak náluk. És ráadásul, hogy olcsók legyenek relatív, mindenből a harmad osztályút rakják bele, hiába bosch egy alkatrész ha az a kérés hogy fél fabatkából kéne akkor a bosch is olyat gyárt nekik. Szóval felejtős. Vegyél japánt vagy németet
ápr. 14. 14:50
Hasznos számodra ez a válasz?
Szerintem nem kéne általánosítani. Mindig is voltak és vannak remek francia autók. Sokuk dízelmotorját német és svéd gyártók is használják. A Puretech valóban egy szerencsétlen konstrukció, de vannak nagyon jóhírű HDi motorjai a Peugeotnak.
Az előző válaszolóra reflektálva néhány ellenpélda:
[link]
[link]
[link]
Ha ezek rossz autók szerinted, akkor mi számít jónak, a perpetuum mobile?
Nekem Renault-m
ápr. 15. 09:09
Hasznos számodra ez a válasz?
Nekem Renault-m van közel félmillió kilométeres futással. Soha nem volt komolyabb probléma vele. Jó konstrukció eleve, meg aztán én is gondos gazda vagyok, nem veszem félvállról a kötelező szervizek.
ápr. 15. 09:11
Hasznos számodra ez a válasz?
ápr. 15. 09:13
Hasznos számodra ez a válasz?
Kapcsolódó kérdések: