2.0 tsi manuál vagy 3.6v6 dsg? Melyiket érdemes venni?
Sziasztok!
Golf6, illetve passat cc-t néztem ki magamnak. Mind a kettő 2010 utáni 2.0 tsi és manuálisat néztem ki. Hallottam, hogy a tsi nem a legmegbízhatóbb még ebben az évjáratban.
Közben rátaláltam a ccnél a 3.6v6 ra amiről nem nagyon találtam negatív véleményt, viszont csak dsgvel szerelt létezik belőle, amitől kicsit tartok ha valami bökkenő lenne.
Kérdés, hogy merjem be vállalni a 2.0 tsi-t manuális váltóval, vagy 3.6v6 és dsg váltó? Fogyasztás nem különösen érdekel, inkább az élmény.
2.0crtdivel is szemeztem, de 400km et megyek, illetve a hangja se nagyon tetszik.















Vegyes érzéseim vannak.
Kezdem azt érezni, hogy egyik se lenne jó választás.😂
Francert nincs 3.6os manuális váltóval. Legjobb kombó lenne.










Nekem is a 6henger fele húz a szívem.
Nem is a motortól tartok, hanem a dsg váltótól és annak szervízelésétől ha beüt valami baj.
10-12ezer euro környékén már vannak szép 3.6osok egész kevés kilóméterrel.
A 2.0 tsi pedig egy árba van vele ha manuálba nézegetem.





Közel 5 milliós vételár után senki nem szívesen locsolna rá még 1-1.5 milliót a váltóra csak mert az előző tulaj hülye volt.
Az meg megint más, hogy megvan x ideje az autó, rengeteg élményt és örömöt szerezve romlik el valami, kérdés nélkül rá locsolnám a kért összeget.





Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!