Egy 10 év körüli, középkategóriás dízel autónál nem nagyon szabadna érezni rezonanciát az utastérben?
A kettomegu hivatott kiegyenliteni a motor jarasabol eredo rezgest, azaz ha nem funkcional a kettomegu a motor razza a kasznit.
Egyebkent minimalis rezges normalis egy 3 vagy 4 hengeres dizelnel. A motortarto bak egy kulon tema, altalaban ha cserelik sosem lesz olyan mint gyari allapotaban, mert a gumi alapanyaga megvaltozik 10 ev alatt. Kizart hogy ugyan olyan lesz. Kiveve ha csak hidros bakk kerul cserere.
Motortarto bak csere utan meg az is elofordulhat hogy az uj, kemenyebb anyagu bak jobban atviszi a rezgest a kasznira. Plusz ugye a kipufogo flexicso is a motortartokkal egyutt oregedik, ha az marad a regi, szinten egy uj, gyari allapotban nem csillapitott rezonancia kerul a rendszerbe.
#4 "altalaban ha cserelik sosem lesz olyan mint gyari allapotaban, mert a gumi alapanyaga megvaltozik 10 ev alatt"
És ha gyári új bakokra cserélik? Még kapni hozzá.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!