Mi lehet a baj az autommal? Bovebben lennt.





A dízel kocsik már csak ilyenek, főleg, ha 10 évesnél öregebbek.
Gondolom az izzítógyertya sem dísznek van benne. Na nem kötözködni akarok.
A spórolás (gondolom az üzemanyag fogyasztás miatt vettétek meg) most megbosszulja magát.
Azért nézesd meg egy szerelővel. Reméljük nem azt fogja mondani, hogy az adagolót ki kell cserélni. :S





Próbáld meg vedd ki az izzítógyertyákat és mérd ki őket.
Ezt úgy tudod megcsinálni ,hogy kiveszed a gyertyát fogsz 2 vezetéket az egyiket a tetejéhez kötöd a másikat valahova oldalt úgy is meglátod hol van rajt szigetelés. Ha ezzel megvagy akkor a két vezetéket érintsd egy akkumulátorhoz persze egyiket a pozitív másikat a negatív végéhez. Akkor lesz jó ha kb. 5mp múlva élénk vörösen fog izzani a csúcsa. Ha csak a töve izzik akkor eldobhatod vagy jó lesz mintának ,hogy milyet kell venned.










Izzítógyertya lesz, szerintem is. Indításnál dadog, nehezen indul, majd indulás után sok füst (a sok indítózás miatt sok üzemanyag kerül bele). Azonban hasonló tünetekkel jár a kompresszióhiány is.
Ha az izzítógyertyák jók, akkor ez utóbbi a baj. És ez BAJ!





Izzítógyertyák teszteléséhez elég annyi is, hogy fogsz egy vezetéket, az egyik végét az akksi + pólusára teszed a másikat pedig csak hozzáérinted egy pillanatra az izzítógyertya tetejéhez, ha szikrázik akkor jó, csak vigyázz a vezetékkel nehogy testhez érintsd...
Valószínűleg ez lesz a baj, de ha mind jó és még mindig fenn áll a hiba, akkor tényleg kompresszióhiány (ahogy előttem is említették).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!