Magas fordulaton intenzív gyorsításnál okádja magából a kékes füstöt egy szívóbenzines autó. Milyen hibája van?
Minden kb. 5-10. indításkor is füstölve indul az autó, illetve a fenti eset is fennáll. A hengerfej(ek) ki lettek véve, be lettek vizsgálva, meg lettek csinálva tudomásom szerint.
Az autó 500-1000 km után továbbra is 1 liter olajat megeszik kb.
Az, szelepszár szimering.....a büdös életben nem láttatok még hengerfejet, nemhogy szelepszár szimeringet....
Vagy a kartergáz visszavezetés rossz, vagy kopottak a dugattyúgyűrűk.
Kompressziót kellene mérni, abból kiderül minden.
#7 nem lehet egyértelmű következtetést levonni belőle, a kompresszió gyűrű egy tömör cucc, az olajlehúzó üreges (hogy tudjon hova menni az olaj), ez utóbbi telik meg korommal, a kompresszió gyűrű ettől függetlenül tud még jó ideig szabadon mozogni a helyén és jól ellátni a feladatát.
Összességében ellenőrizni kéne a kartergáz rendszert (nincs anyag költség), kisebb munkával szelepszár szimeringeket cserélni (kisebb költség), és ha nem javul, akkor motor szét gyűrűzéshez (nagyobb munka, nagyobb költség).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!