Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hogyan kell intenzíven előzni?

Kinga._ kérdése:

Hogyan kell intenzíven előzni?

Figyelt kérdés
Sokaktól azt hallom,hogy vissza kell kapcsolni 1-2 fokozatot. Kipróbáltam tegnap,hogy 5-ből vissza tettem 4-be a fordulatszám viszont nagyon megugrott 2200-ról 3200-ra aztán vissza tettem 3-ba ekkor rántott egy nagyot az autó és az eddigi 3200 fordulatból lett 4000 feletti. Ez nem káros az autómnak?2003-as évjáratú Dízeles 1.4-ről van szó ahol az egészséges váltás úgy tudom 2200 körüli fordulatszám. Segítsetek nekem légyszíves ,hogyan tudok gyorsan(intenzíven) előzni?

2022. febr. 22. 11:35
1 2
 1/19 anonim ***** válasza:
86%
Alapvetően így kell, egyet vissza váltani és nagy gáz. Viszont az 1.4 motor kicsi, azt hiába forgatod olyan hű de intenzív előzés nem lesz belőle.
2022. febr. 22. 11:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/19 anonim ***** válasza:
89%
Szerintem kár erőltetni ezt. Nem szükséges neked feltétlen, s előzés közbe esetleg ha váltani kell, lehet többet veszítesz vele mint egyel nagyobb fokozatban.
2022. febr. 22. 11:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/19 anonim ***** válasza:
70%

Kingácska, szerintem inkább soha ne előzz.

Akkor se ha örökre ottragadsz a traktor mögött..


Mindenki érdekében.

2022. febr. 22. 11:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/19 anonim ***** válasza:
48%

Te inkább sehogy ne előzz, teljesen baleset veszélyes vagy mindenkire nézve.

Ez azért borzasztó hogy így akarod életveszélybe sodorni a többieket is.

2022. febr. 22. 12:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/19 anonim ***** válasza:
100%
1.4 dízelcsühögővel SENKI nem tud fürgén előzni. még Vettel sem. :D
2022. febr. 22. 12:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/19 anonim ***** válasza:
100%

Mikor visszakapcsolsz egy fokozatot, még a kuplungpedál fogási pontjának elérése előtt gázt is kell adni hogy a fordulatok szinkronba kerüljenek.

Ha ezt nem teszed, nem csoda hogy ránt egyet a nagyon eltérő lendkerék és nyelestengely fordulat miatt. Ilyen rántást semmiképp se csinálj többet, kinyírod a kuplungtárcsát vele, de akár tengelytörést is okozhat. Javaslom nézz utána a váltó működésének. Uis. visszaváltáskor az történik, hogy a nyelestengely felgyorsul, a lendkerék fordulata viszont lassú ehhez képest. A rántás során a nyelestengely emeli meg hirtelen a motorfordulatot a kuplungtárcsán keresztül. Ilyenkor a kocsi motorfék üzemben dolgozik, amely épp ellentétes hatású az előzéshez kívánatos gyorsítással.

2022. febr. 22. 12:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/19 anonim ***** válasza:
Én azt tenném hozzá, hogy nem mindegy, hogy mikor kapcsolsz vissza. Ha sokszor eljátszod, hogy viszonylag magas sebességről hirtelen, finomkodás nélkül visszakapcsolsz, ne csodálkozz, ha kiugrik majd a motor a helyéről. A hétköznapi autók nem versenyautók.
2022. febr. 22. 12:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/19 anonim ***** válasza:
51%
Közben duddantasz is?
2022. febr. 22. 12:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/19 anonim ***** válasza:
Ne privátozz, ha ennyire vágod akkor ird ide ki amit akarsz, de ne gerinctelenül privátba. !!!!
2022. febr. 22. 12:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/19 anonim ***** válasza:
100%
Vissza kettő, padló gáz.
2022. febr. 22. 12:44
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!