Sokaktól azt hallom,hogy vissza kell kapcsolni 1-2 fokozatot. Kipróbáltam tegnap,hogy 5-ből vissza tettem 4-be a fordulatszám viszont nagyon megugrott 2200-ról 3200-ra aztán vissza tettem 3-ba ekkor rántott egy nagyot az autó és az eddigi 3200 fordulatból lett 4000 feletti. Ez nem káros az autómnak?2003-as évjáratú Dízeles 1.4-ről van szó ahol az egészséges váltás úgy tudom 2200 körüli fordulatszám. Segítsetek nekem légyszíves ,hogyan tudok gyorsan(intenzíven) előzni?
Alapvetően így kell, egyet vissza váltani és nagy gáz. Viszont az 1.4 motor kicsi, azt hiába forgatod olyan hű de intenzív előzés nem lesz belőle.
2022. febr. 22. 11:40
Hasznos számodra ez a válasz?
2/19 anonim válasza:
Szerintem kár erőltetni ezt. Nem szükséges neked feltétlen, s előzés közbe esetleg ha váltani kell, lehet többet veszítesz vele mint egyel nagyobb fokozatban.
2022. febr. 22. 11:49
Hasznos számodra ez a válasz?
3/19 anonim válasza:
Kingácska, szerintem inkább soha ne előzz.
Akkor se ha örökre ottragadsz a traktor mögött..
Mindenki érdekében.
2022. febr. 22. 11:55
Hasznos számodra ez a válasz?
4/19 anonim válasza:
Te inkább sehogy ne előzz, teljesen baleset veszélyes vagy mindenkire nézve.
Ez azért borzasztó hogy így akarod életveszélybe sodorni a többieket is.
2022. febr. 22. 12:01
Hasznos számodra ez a válasz?
5/19 anonim válasza:
1.4 dízelcsühögővel SENKI nem tud fürgén előzni. még Vettel sem. :D
2022. febr. 22. 12:04
Hasznos számodra ez a válasz?
6/19 anonim válasza:
Mikor visszakapcsolsz egy fokozatot, még a kuplungpedál fogási pontjának elérése előtt gázt is kell adni hogy a fordulatok szinkronba kerüljenek.
Ha ezt nem teszed, nem csoda hogy ránt egyet a nagyon eltérő lendkerék és nyelestengely fordulat miatt. Ilyen rántást semmiképp se csinálj többet, kinyírod a kuplungtárcsát vele, de akár tengelytörést is okozhat. Javaslom nézz utána a váltó működésének. Uis. visszaváltáskor az történik, hogy a nyelestengely felgyorsul, a lendkerék fordulata viszont lassú ehhez képest. A rántás során a nyelestengely emeli meg hirtelen a motorfordulatot a kuplungtárcsán keresztül. Ilyenkor a kocsi motorfék üzemben dolgozik, amely épp ellentétes hatású az előzéshez kívánatos gyorsítással.
2022. febr. 22. 12:08
Hasznos számodra ez a válasz?
7/19 anonim válasza:
Én azt tenném hozzá, hogy nem mindegy, hogy mikor kapcsolsz vissza. Ha sokszor eljátszod, hogy viszonylag magas sebességről hirtelen, finomkodás nélkül visszakapcsolsz, ne csodálkozz, ha kiugrik majd a motor a helyéről. A hétköznapi autók nem versenyautók.
2022. febr. 22. 12:29
Hasznos számodra ez a válasz?
8/19 anonim válasza:
Közben duddantasz is?
2022. febr. 22. 12:30
Hasznos számodra ez a válasz?
9/19 anonim válasza:
Ne privátozz, ha ennyire vágod akkor ird ide ki amit akarsz, de ne gerinctelenül privátba. !!!!
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!