Mi olajozza a dugattyúkat, ha az olajzógyűrű már egy darab koksz?
Figyelt kérdés
Állítólag szépen ment a motor, olajfolyás nem volt rajta, szép volt a hengerfej, de szét lett szedve érdekességképp a blokk, kiszedve a dugattyúkat.
A henger fala szép, a dugattyúk is, felső gyűrű nem kopott sokat, viszont:
A dugattyú teteje nagyon kokszos volt(égéstér), és az olajáteresztő, alsó gyűrűk teljesen kokszosak, a rajtuk lévő lukak teljesen betömődtek.
Van egy másik blokk, ugyanaz, a dugattyúk is, de ott az olajzógyűrűk már csak egy rugó, meg két kis gyűrű fogja közre.
Hogy nem szorult meg a lekokszosodott motor?
Renault Clio 1.2 8 szelepes, D7F motorkód.
(az első motor egy twingóban volt, 200e km sem volt benne)
márc. 14. 07:08
1/3 A kérdező kommentje:
márc. 14. 07:11
2/3 anonim válasza:
Olajzó gyűrű nem létezik, fogalom zavar van. Az alsó gyűrű amire te gondolsz, az az olajáteresztő gyűrű. A feladata a többlet olaj eltávolítása nagyjából. Ha el van tömődve, túl sok olaj marad a hengerfalon, aki végül az égéstérben elég. Szó sincs róla, hogy ne lenne kenés, épp ellenkezőleg, túl sok az olaj a dugattyú körül.
3/3 A kérdező kommentje:
Ok, hogy történik a hengerfal olajzása szerinted?
márc. 14. 21:05
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!