Megérné megcsináltatni?
Sziasztok van egy első generációs fabia combim, és az első sárvédőív alatt rohad a küszöb, ami sajnos át is lyukadt már. Az autó egyébként tökéletes, mind műszakilag (ezt leszámítva) mind esztétikailag. Sajnos már 21 éves szegénykém első autóm és nem szeretnék lemondani róla. Szerintetek mennyiért lehetne rendbe hozatni azt a részt?
A küszöb elejéről van most csak szó, középen illetve hátul semmi baja. És a másik oldalon sem. Előre is köszi!
#3 az MINDEN autónak tipik betegsége.. mert a tulajok soha nem mossák ki onnan a 20 centi magasan álló sarat..
konszernnél meg azért hatványozottabb, mert ott elöl és HÁTUL is be van műanyagozva, viszont a sár az csak bemegy és összegyűlik. :D :D :D
Aki azt írta, hogy Dunàba lökni érdemes, először is a Duna nagy D☝️
Azt kell a Dunàba lökni, aki a világra szart téged. Ugye 2-es?
Az öreg autók sok esetben nem motorikusan halnak meg, hanem a karosszériát eszi meg a rozsda olyan mértékben, hogy azt már javítani nem érdemes.
Ezzel nem az mondom, hogy nem érdemes a kérdéses autót javítani, de látatlanban nem lehet válaszolni a kérdésre, ami pontosan az, hogy megérné-e.
Állapot függő, meg kell nézni az autót alulról, és annak függvényében kiértékelni.
Ehhez nem árt egy megbízható, őszinte karosszériás, a sárvédőív, küszöb nem annyira nagy gond, de ha az emelési pontok, futómű bekötési pontok is elfogytak, vagy rövidesen elfogynak, akkor már nem biztos, hogy a sárvédőívre érdemes költeni
50-100èrt fènyezèssel együtt nem lehet kihozni. Nincs olyan bejegyzett vállalkozó akinek ez gazdaságilag megèrnè.
Számla nèlkül meg kèrdèses, hogy a szavatossági jogokat fogod e tudni èrvènyesíteni.
Lehet kifogsz egy jó szakit, de a gyakorlat teljesen mást mutat. Mondom èn 😉
#9
Ebben teljesen igazad van.
Én jártam úgy,hogy szar munkát végeztek és abba is belenentem, hogy minden számla nélkül legyen.
A két küszöböt totál trehàny szar módon gànyolta össze "szaki".
Ez akkor derült ki, amikor gumishoz vittem az autót.
Felemelték az autót és behorpadt a küszöb.
Futhattam a pénzem után, számla nélkül.
De szintén számla nélkül vittem autószerelőhöz.
A kálváriát nem írom le, mert hosszú lenne.
A lényeg az, hogy spórolni akartam és végül többet adtam ki.
Így jár az, aki olcsóbban akarja megúszni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!