Suzuki Jimny megfelelne erre a célra ?










Terepre kitűnő, az üzembiztonsággal sincs baj, cserébe a korrózió nagy ellensége. Horgászatra is tökéletes lenne, de elég kicsi a raktere. Esetleg egy tetőboksszal lehetne bővíteni, viszont ha utánfutóval használod, akkor ez sem probléma, mert akár a csónakba is tudsz pakolni.
Az 500 kg semmi neki, terepen is bírni fogja.





Jimny olyan pici, hogy pecara én biztosan nem venném.
Terepen tud a gép, mi anno a Fülöp szigeteken azzal jártunk olyan járatlan utakon, hogy csak na...
Viszont egy igazi erőtlen xar, úgyhogy a csónak húzás azért kétséges. Lépésben biztosan elviszi, más kérdés, hogy sosem érsz vele oda sehova 🤣










jó rövid a váltója, elhúz barmit szerintem, csak nem autopályán. az egyik legjobb terepjáró.
De ahogy előttem is írták, baromi pici, kb kispolszki méret belül, én csak ugy ültem benne kényelmesen, ha a kezem kilógott az ablakon :))





Fékezettlen futót 450-500kg, fékezettet 900-1000 kg körül húzhat nagyjából. Ha a gyári adattábláján több szerepel, akkor azt is megadhatják.
Nekem volt kocka 4x4-es Fiat Pandám 1.1-es motorral, 820 kg önsúllyal és az 450/850 kg vontatást kapott.





A Jimny 1.5-ös motorral készül, 102 lóerős. Az enyém kéziváltós, az újabbak automaták.
Elnyűhetetlen, mindenre jó. Kicsit(nagyon)kemény, de a minősége kifogástalan.
Nekem ráfutófékes utánfutóm volt, csak olyant érdemes vontatni, nem érhet meglepetés.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!