1/12 anonim válasza:
Igen, nem közvetlen befecskendezéses, azt csak a németek meg a koreaiak szoktak.
2/12 anonim válasza:
Nem azért szívócső befecskendezéses, mert japán, hanem azért, mert régi. Nem tudom, hogy egyáltalán létezik-e még gyártó, aki nem használ közvetlen befecskendezést. Anélkül már nem lehet labdába rúgni a környezetvédelmi normák, CO2 kvóta miatt.
3/12 anonim válasza:
"Igen, nem közvetlen befecskendezéses, azt csak a németek meg a koreaiak szoktak."
Igeeen? A Mitsubishi GDI (Gasoline Direct Injection) és a Toyota D-4S(Nem D4D) mi a l****z, már ha nem vagyok túl indiszkrét.
4/12 anonim válasza:
#3 És 1-1 példa szerinted szokásnak minősül?
5/12 anonim válasza:
6/12 anonim válasza:
4: Kérlek, sorolj fel pár (kizárólag) szívócső befecskendezéses japán motort, ami jelenleg újan kapható!
7/12 anonim válasza:
5: Ez nem ér, mert van közte egy koreai és egy német, akiknél nem ez a szokás, mint tudjuk. :D Egyébként megleptél, hogy egyáltalán ennyi MPI még kapható. Mondjuk nem sokan veszik már ezeket, és nem véletlen, hogy csak ilyen kis cm3-ben kaphatóak. Így még nem rontják le a CO2 kvótát.
8/12 anonim válasza:
Szegény belső égésű motorokat már teljesen leszabályozzák és agyon zsugorítják.
9/12 anonim válasza:
#8 Igen, lassan külső égésűek lesznek :(
10/12 anonim válasza:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!