Hogy kell legteleníteni egy autó hűtőkörét?
Adott egy vw golf 4 autó. Leszakadt egy vizcsonk és elfolyt az összes víz, parkolóban állt egy darabig, így minden kifolyt kb.
Most hogy cserélve és fel lett töltve levegős maradt és már mentem vele jócskán továbbra is hallom mintha egy patak folyna leallitaskor :D és melegedik az autó.
A kérdés az lenne hogy ezeknél hogy mukodik? Már napok óta keresem de sehol nem írják van-e illetve hol legtelenito csavar.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"Hogy kell légteleníteni egy autó hűtőkörét?"
Ha konkrét választ vársz, akkor nem elég annyi, hogy vw golf 4. Attól is függ, hogy azon belül melyik motor.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Magától le kell,hogy légtelenedjen, nincs is rajta külön légtelenítő szelep. 1-es 1.6-os AKL motorkóddal szerelt Octaviám van, amin ugye Golf 4 platformra készült, már többször cseréltem hűtőfolyadékot mióta megvan, és soha nem volt vele gond. Feltöltés után addig járatom kinyitott fűtéssel, míg a hütő ventilátora elindul. Van,hogy közben, kell utántölteni,vagy még másnap is ha lehül, de ennyi, nincs több dolgom vele.
Ilyen gondom meg nem volt mint neked, viszont érdemes volna megnézni a termosztátodat,mert lehet nem nyit ki
https://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__12..
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Az 1.9 dízeleknek érdekes a víz feltöltése, van a termosztát, amit okosan alulra raktak a VW-ék...
És olyan jól lezár, tömít, hogy leengedésnél nem is folyik ki az összes víz, ott is meg kell bontani.
Feltöltés pláne tréfás, mert szinte folyamatosan, menet közben kell utántöltögetni, mikor kinyitott a termosztát.
Valószínű azért csobog, mert nincs teljesen feltöltve.
De legtöbb autónál ez van, amikor kinyitott a termosztát, benyeli az összes vizet a kiegyenlítőből, akkor lehet utána tölteni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!