Mercedes Benz W212 pre facelift E 220 CDI vagy E 350 CDI?
Mercedes Benz E osztály vásárlása előtt állok. Van két modell amit kinéztem. Az egyik a 220 CDI ami nagyon gazdagon fel van szerelve ami a kényelmet és biztonságot illeti, vagy a másik egy 350 CDI nagyon alap felszereltséggel.
Az ár 10 000€ mindkét autó esetében. Mijdkettő 320 000 km körül futott, és mindkettő jó állapotúnak tűnik. Melyiket választanátok?
Kb 15 - 20 000 km-t megyek évente.
320.000 km ?????????
Mennyira adjak gombokert hogy egyaltalan ezen gondolkodsz?
Tudom, fontos a rajsag ( E MERCI !!!) de a kertbe letolva tonkremenve nem annyira raj.
A valasz: egyiket se.
Gondolom, ezek a csodagepek egy nemet kereskedesben allnak honapok ota, s a nepper azt mondta, kivalo allapotban es pikk-pakk friss muszakival kapod majd.
Egy E Merci hatso lengokar szett felmilla. Ha legrugos, akkor inkabb masfel. Akarod meg ezeket?
Egyik sem Air matic, nem 4matic.
Egyáltalán nem fontos a rajság, ez tetszik, és ez elég nagy családi autónak. Ennyi.
Tudom, hogy a szerviz drágább mint egy Superben vagy egy Passaton, részemről ez nem gond.
Ha kiéltétek magatokat a beszólogatással és ítélkezéssel, és van tapasztalatotok, az érdekelne, hogy a 220 CDI vagy a 350 CDI a jobb motor.
De úgy látom erre az oldalra kár volt ilyen kérdést feltenni.
Na mindegy, szép napot nektek.
10 000€-ba kerülnek amik között vacilálok (3,8m forint). Ez az évjárat kapható 2milliótól 5millióig. Nem értem min vagytok kiakadva. Egy 13 éves autót tervezek venni.
Magyarország autóállományának a kora 2022-ben 15 év.
A válaszaitokból ítélve úgy érzem, ezzel ellenben GYIK-en mindenki új prémiummal jár...
Na mindegy, kár a szóért :) csak szólogassatok be tovább, éljétek ki magatokat... ti előítéletekkel teli... na mindegy. ;)
Ha volt 40 000€-d autóra akkor miért ne tudnál fenntartani egy német prémiumot?
10 000€ a vételár, és tételezzük fel hogy kifogtál egy nagyon rossz példányt, amire minden évben (ami elég valószinűtlen) évi 3 000€-t költesz. Az 10 év alatt 30 000€, + 10 000 € a vételár = 40 000€.
Szóval 10 évre ugyanazt a 40 000€-t költöd el csak részletekben, mint az új 40 000€ -s autóra egyszerre (amely esetében a szervizeléssel nem is számoltunk). És ha netántán nem egy roncshalmazt fogsz ki, akkor nem is fog annyit veszteni az értékéből mint egy új autó (merthogy már a legnagyobb részét elvesztette).
Hogy mért vennél inkább német prémiumot egy új más autó helyett? Nem tudom. Nem kell. Azt veszel amit akarsz. De ha arra vágysz, az tetszik, miért ne.
5 évig használtam most vasárnapig hétig egy Civic Type R-t minden nyűgjével. Racionális/olcsón fenntartható autó? Nem. De tök jó 5 év volt, élveztem, és egy percig se bántam, hogy nem Octavia TDI-t vettem helyette ami egy csomó pénzt spórolt volna ennyi idő alatt, és a gyermeket is könnyebb lett volna betenni a gyerekülésbe.
Volt w212-m 2012-es 2.2d
7g tronic vàltò elvileg kevèsbè hajlamos a meghibàsodàsra
2.2d motorok durva, hangos jàràssal rendelkeznek, viszont megbízhatóak-a szokásos dízel problémák mellett..németországban ez a taxi dízel
Fórumokom a 3000es dízel az etalon, jónak tartják. Személyes tapasztalatom nincs vele.
Nagyon tartós autó, 320.000km sok, de még bőven elmegy.
Köszönöm, végül a 2,2 CDI mellett döntöttem 🙂
Eddig tetszik, és nagyon nem érződik rajta a sok km.
Szép napot mindenkinek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!