Egy 15 éves Suzuki SX4-t (1,6 benzines, 130e km, GLX) érdemes eladni és inkább egy vadiúj autót venni helyette?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
"Ha lecserélném, csakis valami megbízható hagyományos benzinesre, semmi turbós vagy hibrid nem jöhetne szóba"
Ilyet már nem nagyon találsz, de a turbós Suzuki is jó. Ha nem akarsz venni újat, ez még kibír 150- 200.000 km-re nagyobb gond nélkül.
Nem nagyon nyűgös tipus 300.000 km-t simán kibír.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#1
Nem unalmas, de azért egy új autóba átülni se annyira rossz dolog.
---
#4
Mint írtam fentebb, a GLX felszereltség (pld. 4 elektromos ablakemelő, külső tükörállító, ülésfűtés, ESP, automata klíma, rádió+MP3) nekem elegendő, ennél nem szivesen adnám lejjebb, de a kezelőgombok érintőképernyőkre terelését már inkább marketingfogásnak tartom. Tudom hogy sok új funkciót már nem is lehetne máshogy megoldani, de nekem akkor se hiányoznak.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Normális autót már nem igazán kapni egyszerű, szívó benzines motorral. Egyébként a turbómotorok és hibridek is tudnak ugyanolyan tartósak lenni.
Viszont ha az öreg Suzuki kielégíti az igényeidet, akkor tök fölösleges lecserélni. Az új autód többet veszít az értékéből egy év alatt, mint amennyit a mostani autód ér.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Találsz még "egyszerű" motort új autónál, mert pl a hyundainak van még mpi. A gond az hogy hiába lenne egyszerű, akkor is euro 6os.
Ez pedig hosszú távon nem sajnos válik az előnyére. De neked van rá, akkor igazából nem gond.
#8
„...a hyundainak van még mpi. A gond az hogy hiába lenne egyszerű, akkor is euro 6os. Ez pedig hosszú távon nem sajnos válik az előnyére”
Ezt kifejtenéd bővebben, ha kérhetem? Mi jelentősége van az euro6-os környezetvédelmi besorolásnak hosszútávon?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!