Valaki áttért innen olyan vezetési stílusra, hogy automatás autóban bal lábbal fékez, jobb lábbal gázt ad?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Alapból bal oldalon van a fékpedál(kézi esetén középen), jobb oldalon meg a gáz.
Hogy csinálhatja valaki ellentétes lábbal? Lehetetlen, de minimum veszélyes.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Életveszélyes a kétlábas...miért jó?
harminc éve vezetek automatát, de még nem jutott eszembe áttérni erre a stílusra
1-es: ezt irtam én is, mi a gond??? Be vagy már állva?
3-as: miért életveszélyes? Jobban lehet adagolni.
Egy problémát látok, mégpedig azt, hogy nem vagy megtámasztva.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
*ha vezettél manuálisat
hajnaltájt mindig elírok valamit
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#7 Na de ők azért, mert ők közben a gázt is nyomják. Közúti használatban el tudod képzelni, hogy egyszerre van szükséged a gázra és a fékre is? :)
Illetve úgy vezetsz közúton, hogy megérné nagyon-nagyon sokat gyakorolni ezt a készséget (mert bizony nagyon sokat kéne gyakorolni közúttól elzárva ahhoz, hogy véletlenül se cseszd el élesben, esetleg vészhelyzetben, amikor amúgy is nehéz észnél lenni), amiért cserébe néha kapsz pár tizedmásodpercet?
A verseny nagyon más téma. Motorkerékpárok sem véletlenül úgy vannak kialakítva, hogy a hátsó féket tudod nyomni gázkezelés közben, de helyes technikával esélyed sincs az első fékhez nyúlni úgy, hogy nem engedted el a gázt. Egyszerűen nem arra való. A fék nem arra való, hogy a gázzal együtt nyomd. Akár manuáis, akár automata autót vezetsz.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!