Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Vélemények erről az autóról?...

Vélemények erről az autóról? Típushibák?

Figyelt kérdés

2017-2019 közötti Audi A3 sedan, 1.5 TFSI (150 LE), 7 fokozatú DSG váltóval. Nagyon tetszik ez az autó, árban is korrekt szerintem audihoz képest, MQB platformos, gondolom a szervizelése se lehet horror. Az a kérdésem, hogy van-e valami ismert típushibája ennek az 1.5 TFSI-nek (TSI Evo audi változata talán) vagy a 7 fokozatú DSG-nek. Megéri ilyen autót venni, vagy beteges nagyon?


ui: légyszi ne menjen el egy olyan irányba a beszélgetés, hogy minek nekem audi, meg hülyeség, meg ugyanaz, mint a golf.


febr. 10. 20:12
 1/8 anonim ***** válasza:
87%
Ennek a szériának már kijavították a típus hibáit, úgy hogy abszolút jó vétel lehet.
febr. 10. 20:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
83%
#1 jól mondja, ezeket a TSI-k már rendben vannak, nekem egy ilyen céges Octaviam van egy rövid ideje. Igazánból apró hülyeségei vannak, de összességében szerintem jó
febr. 10. 21:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
75%
Nekem a vw szakik azt mondták hogy komplikáltabb az 1.5 mint az 1.4 volt, és semmivel nem nyújt többet. A kisebb tsi motorokhoz párosított dq200 pedig nem éppen az életbiztosítás kategória. Ha nézel egy kézi váltós kis km-es 1.4et, az sokkal bombabiztosabb.
febr. 10. 21:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
20%

Majd ha elérte a 400 ezret, lehet nyilatkozni.

De valószínű ezek is 250-300 körül már újrahasznosított söröskupakok lesznek.

febr. 10. 22:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
febr. 10. 22:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
100%

A motor jó. Az 1.4-nél kicsit lomhábban indul meg alacsony fordulaton. Vízpumpa szivárgás előfordulhat, és viszonylag drága a cseréje. Nekem valószínűleg pont ez lesz most, 75k futásnál. A DADA motorok hidegen kicsit tudnak rángatni, és indítás után pár másodpercig ótvar hangot adnak, mert zörög a turbo wastegate rudazata. A DSG-vel lehetnek gondok, inkább 200k km körül, tipikusan mechatronika egység csere.

Szerintem a modern autók közül kifejezetten a jobbak közül valók. Az előző TSI-ket is mindenki temette, aztán meg az 1.0 is kimegy a világból. Pont a napokban tette fel valaki a FB csoportban, hogy félmillió km felett futott már, és semmi baja.

febr. 10. 23:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
75%
#4 elérte, konkrétan még a gyári vezérműszíj is kibír ennyit ha nem poros stb a környezet, nem vicc. Mostanában egyik legjobban sikerült motorcsalád, kifejezetten ajánlott vétel.
febr. 11. 01:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
#7 Nekünk a cégesben az 1.3tce van, garanciában volt neki egy termosztát csere, ezzel a hibalista bezárult, még a gyári lánc van rajta 200 ezernél. Erre is azt mondta mindenki hogy darabokba fog hullani, hát egyelőre még nem sikerült.
febr. 11. 08:08
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!