Mik ezek a paraméterek a motorbiciklin? Németül van, és elég kopott is, ezért nem tudom, mi mit jelent.
Nem kék, fekete blokkos, nagyítsd ki, jobban látszik [link]
És igen, nagyon nehéz berúgni. Hiába, hogy régi, de meglepően erős. Én is meglepődtem mikor megtudtam, hogy olyan erős, mint egy volt motorom, a 2006-os Honda CRF 450-R. Ami viszont fulcross.
Ha a motor hűtésére gondolsz akkor igen, olaj (hűtőfolyadék) és nem légszűrős. Ez megy 160km/h-át, a CRF meg kb. 130-at. Amikor megvan a TDC (ez angol, magyarul nem tudom), akkor már elvileg az első rugásra be kéne robbannia, de nagyon nehéz beindítani, teljes testsúlyal rá kell hirtelen nehezedjek a berugókarra. Ne téveszd össze, nem ugrok rá. Vagyis nem csak lábból, hanem még a testsúlyból is kell csinálni ezt, és sokszor így sem sikerül, jól elfáradok, és akkor már esély sincs a beindításra, szuszogok mint aki lefutotta a maratont. És még az is szar, hogy a berugó kar a bal oldalon van, így még berúgáskor nehéz tartani egyensúlyba a cuccost. A Hondánál könyebb volt, ott jobbról volt a kar, könyebb volt beindítani, hisz ott ültem rajta a lábam között volt. Itt melette állsz, és ha rúgás közben kidől a másik oldalra, vagy vele együtt a földhöz vágódsz, vagy hogyod, hogy eldőljön, mert már nem tudod megtartani, nem tudod lábaddal meg támasztani a másik oldalról, mert ott nincs lábad. Vagy hogyismondjam... :))))))))))
Ez a volt hondám: [link]
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!