Hogyan szokjak át a BMW-ből a Suzuki-ba?
Volt egy BMW 530d-m 2013-mas. Nagy volt kényelmes, igazi luxus autó ezzel hetente budapestre 300-400 km, hosszú út, nagyon kényelmes volt, pályán. Az utúon nagyon jó volt, mivel 260 ló volt így nem nagyon volt ellenfél az úton, én voltam a főnök.
Na most sajnos úgy alakult pénzügyileg hogy el kellett adnom, és egy suzuki swiftel kell járnom a régi 1.3-mas tudjátok melyik nem az új, a virslikerekű, de nem tudom rávenni magam hogy hosszú úton azzal menjek, mert nem érzem biztonságosnak. Olyan mint ha egy farost lemezben ülnék.
max 5 km- amit hajlandó vagyok vele megtenni 50 km/órával, de hosszú távon pláne AUTÓPÁLYÁN veszélyes szerintem, pedig szoktak menni suzukival is a pályán.
Mit lehetne ez ellen tenni? Tehát aki egyszer megtapasztalja milyen a luxus, nem a suzuki az nem nagyon akar vissza ülni.
Jó akkor mondhattam volna Dubai-t is ahol egy lambóval olyannak számítasz mint itthon a suzukisok a sok autó között a sok Meclaren közt.
Nem vagánykodok, mert eladtam. Csak azokkat tanítottam móresre akik kekeckedtek az úton, ilyen kettes hármas golfok, passatok, akik azt hitték a csipjükkel majd lehagynak. Közben meg elfüstöltek 3 liter gázolajat + motorolajat.
De az a baj a suzukival, hogy még úgy is leelőz mindekni, hogy normálisan megyek. Ezzel nem lehet nevelni.
Először kicsit nagyképűnek tűnt a kérdés, de végülis sajnos a tapasztalataim azt mutatják a kérdezőnek igaza van. Magyarországon a közlekedésben mindenki iszonyatosan frusztrált és idegbeteg, valamint ha egy kicsit is gyengébb autót lát igyekszik lenyomni, kb. azonnal, tisztelet a kivételnek. Én egy 150 lóerős két literes dízel egyterűvel és egy 1.1-es 60 lóerős kisautóval járok felváltva (nyilván a dízel csak hosszabb távokra kerül elő, rövid távra szaladgálni ott a kis benzines). Valami brutális, hogy mekkora különbség van a között, hogy a két autóval, szemben hogy viselkedik a forgalom többi résztvevője.
Pedig semmi indok nem lenne rá egyébként, mert 150 ló egy majd két tonnás autóban az éppen elég kategória.
De nyugtasson az a tudat, hogy meg lehet szokni leszarni a hülyéket és hidd el nem kell tanítani senkit, ha csak ennyi öröme van az életben, hogy ő most megmutatta, hogy 1xx lovas 1,9 TDI-vel ő most aztán jól leelőzte a 60 lovas kis lélekvesztőt hát legyen, nagy kaland bárki utána csinálja ugyanazzal az autóval, őt meg majd lenyomja a 3xx lovas BMW/Merci/Audi és végén az se fog számítani, mert csak az számít, hogy mindenki épségben a céljához érkezzen, teljesen mindegy, hogy 2 perccel előbb vagy később, ez nem a Forma 1.
15, Teljesen igazad van! Egyetértek! Teljesen máshogyan viszonyulnak az emberek a kisautókhoz. Hiába vezetsz jól, vagy normálisan ledudálnak, megelőznek a legkisebb hibára is.
Persze ha nagy autóval mész akkor jóval megengedőbbek az emberek, nem dudálnak le olyan könnyen, sőt még előzékenyebbek is. Persze van egy két kivétel akik kekeckedni akarnak, mint az előző kommentben is írtam a csipjükkel, de ezeknél mindegy mivel mész mert akkor is belédkötnek az úton.
Te voltál a főnök :D
Báttya, a 260 lovas autóval is ugyanannyival mehetsz, mint a 60 lóerőssel.
"15, Teljesen igazad van! Egyetértek! Teljesen máshogyan viszonyulnak az emberek a kisautókhoz."
Én pont ezt imádom a magyar közlekedési morálban. Nekem egy Audi S1-esem van, kis matchbox, ahogy a múltkor itt megkaptam.
De pont ettől vicces hogy, hogy elég sok autót le lehet vele alázni, aki arcoskodik, mert egy SUV-ban vagy egy nagy hajóban ül!
Egyébként a Suzuki se élhetetlen kocsi, nekem pont egy régi Ignis-el volt tök pozitív tapasztalatom. Kölcsönautóként pár hétig használtam és szerethető volt. Nyilván nem egy lap neked sem a BMW-vel, de el kell fogadni, hogy ez nem egy utcai harcos kocsi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!