Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A modern benzinmotoroknál...

A modern benzinmotoroknál hogyan oldják meg a nagynyomású üzemanyagpumpa kenését?

Figyelt kérdés

A Common Rail dízeleknél eléggé gyengepont a nagynyomású pumpa mert érzékeny a megfelelő kenés hiányára. Ha véletlen benzint tankol az ember dízelbe ezt az alkatrészt csinálja ki leginkább mert a benzinnek minimális a kenőhatása a gázolajjal ellentétben.

Az újabb nagynyomáson befecskendező benzinmotoroknál hogyan oldják meg ezt a problémát? Miben másabb például a nagynyomású pumpa?



febr. 3. 19:48
 1/3 anonim ***** válasza:
Gondolom ugyan úgy működnek, mint a diesel motoroknál, csak el van választva a kétféle köteg egymástól (szimmeringek, tömítések, stb). A diesel adagolóban is el lehetne választani, csak felesleges.
febr. 3. 21:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Ugye nem akarod egy kalap alá venni egy benzinbefecskendező és egy dizeladagoló működését?
febr. 3. 22:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
Sehogy, mivel nem lehet. Ahogy egy adagolóban, vagy egy CR pumpában is az egyetlen közeg, amivel a dugattyú érintkezik az az üzemanyag, úgy egy benzines pumpában is. Egyszerűen itt tart ma az anyagminőség.
febr. 4. 09:28
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!