A modern benzinmotoroknál hogyan oldják meg a nagynyomású üzemanyagpumpa kenését?
Figyelt kérdés
A Common Rail dízeleknél eléggé gyengepont a nagynyomású pumpa mert érzékeny a megfelelő kenés hiányára. Ha véletlen benzint tankol az ember dízelbe ezt az alkatrészt csinálja ki leginkább mert a benzinnek minimális a kenőhatása a gázolajjal ellentétben.
Az újabb nagynyomáson befecskendező benzinmotoroknál hogyan oldják meg ezt a problémát? Miben másabb például a nagynyomású pumpa?
febr. 3. 19:48
1/3 anonim válasza:
Gondolom ugyan úgy működnek, mint a diesel motoroknál, csak el van választva a kétféle köteg egymástól (szimmeringek, tömítések, stb). A diesel adagolóban is el lehetne választani, csak felesleges.
2/3 anonim válasza:
Ugye nem akarod egy kalap alá venni egy benzinbefecskendező és egy dizeladagoló működését?
3/3 anonim válasza:
Sehogy, mivel nem lehet. Ahogy egy adagolóban, vagy egy CR pumpában is az egyetlen közeg, amivel a dugattyú érintkezik az az üzemanyag, úgy egy benzines pumpában is. Egyszerűen itt tart ma az anyagminőség.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!