Vajon mi lesz a ma új prémium autókkal 15-20 év múlva?
Mint manapság látjuk hova illetve milyen réteghez jutott a kilencvenes-kétezres évek csúcstechnikája, ahogy a kopasz mondta az "üzlet" emberekhez. Na de mi lesz a ma új autókkal 15-20 év múlva?
Már nem azok a szögegyszerű technikák hogy otthon lehessen szerelni őket, precíziós egyedi szerszámok kellenek hozzá és gyári szervizleírások, a diagnosztikai rendszerekről nem is beszélve. És akkor még ott vannak az új finomságok mint a mild-hibrid hajtás és a hátsókerék kormányzás.
Vajon mit fog kezdeni ezekkel az autókkal az a réteg, aki a huszonéves elődeiket veszi pár százezerért és otthon tákolják a lekotlott rozsdaboglyát? Mert nyilván az ilyen istálló-szintű tákolás ezeknél már nem fog működni.
Ugyanaz mint most, 15-20 év múlva ezeket fogják a „tesók“ kiflexelt részecskeszűrővel, bemattult fényszóróval, kopogó futóművel és világító check lámpákkal hajtani.
Sajnos napi szintű jelenség a lámpánál nagy gumicsikorgással elindulva,m miközben a lehúzott ablakon órdít ki a dajdajozós muzsika, és lassan feloszlik az otthagyott koromfelhő.
Egyébként egy ma 15-20 éves prémiumot sem lehet házilag tákolni.
Főleg célszerszám és márkaspecifikus diagnosztikai szoftver nélkül
Ezekben is van légrugó aktív futómű aktív kormány vagy pl szolár tető, közvetlen befecskendezés vagy elég csak a minden irányba motorosan állítható, masszírozós szellőzetetett ülést említeni
De mondjuk a v10 tdi-t sem lehet a fészerben megbütykölni, ahogy pl egy valvetronic rendszert sem
AKkor már semmi nem lesz belőlük.
De egy dacia még akkor is fog menni.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!