Opel Astra F 1,7 TD isuzu motoros. Mi a véleményetek? Mik a tapasztalatok? Megbízhatóság, költségek?
ha rendes embertől való, akkor remek öszvér.
volt a családban 340.000km -rel :)
a kaszni előbb rohad szét.
Most kinéztem egyet,1994-es 181000 km-el,szép eztétikai állapotban van.De indításnál köhögött egy nagy feketét.Utána már nem füstölt.Mi lehet a baj?Adagoló vagy turbó probléma?Azt mondja az ember szerinte turbó beállítás.Lehet a turbót javítani(beállítani)vagy cserélni kell horror összegért?
Sajnos nem értek hozzá,kérlek segítsetek!
Ezek szerint csak az adagolót kell beállítani?
Miből tudom hogy turbo problémája van?
Az adagoló külön kezeli az indítási, és az üzemi üzemanyag-mennyiséget. Ha indítás után fekete füstöt nyom, akkor az indítási töltet sok neki, mérőpadon beállítható.
A turbó gyakorlatilag két, tengellyel összekapcsolt turbina, amit a kipufogógáz-nyomás hajt meg. A turbó működéséhez nagyobb kipufogógáz nyomás kell, ezért működését egy szelep vezérli, így csak nagyobb motorfordulatszám esetén működik. A turbinák nagyon magas, akár percenkénti 40 ezres fordulatszámon működnek, így komoly átfolyó olajzásra van szükségük. Ha a turbó meghibásodik, az első jel a hirtelen megugró olajfogyasztás, valamint a kék színű kipufogófüst.
Javítókészlet ára kb. 100 ezer ft, új turbó ára kb. 300 ezer ft.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!