Indítózás közben ( csak tekert) felugrott a fordulatszám mutatóm 2 aztán 3 ezerre aztán vissza esett 0-ra és elindult de aztán le is állt az autó. Második indításnál elindult de ingadozott a mutatóm 800-1000 között, mitől lehetséges ez?
Illetve amit még észrevettem, eddig nem tűnt fel, hogy motor felől (hosszmotoros) 1-2 henger között hallani egy kisebb kelepelő hangot, illetve érezni is kézrátétellel a motoron, kicsit mintha valami visszaütne.
Tudom, ez így csak találgatás lenne, de hátha.
Mitől lehetséges ez?
Hozzá teszem az autó ritkán van használva.
Hetente, 2 hetente 10-20 km egyben.
"Indítózás közben ( csak tekert) felugrott a fordulatszám mutatóm 2 aztán 3 ezerre..."
Indítózás közben, ha a motor még nem gyújt, nem lehet ilyen magas a a fordulatszám. Szerintem kontakthibás lehet a főtengelyjeladó, a csatlakozása, a vezetékezése vagy a műszer. Ha tényleg az történt, amit leírtál.
A 800-1000 közötti ingadozás lehet valós. Pl. nehezen mozgó alapjárati szelep. Vagy bármi más: gyujtás, keverékképzési hiba, stb. Ez utóbbi attól is függ, hogy amúgy normálisan működik-e a motor.
Szia!
Először főtengely aztán vezérműtengely jeladót is kellett cserélni.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!