Ha automata váltós autóm lenne egyszerűbb lenne?
Van jogsim, de nem merek vezetni.
Amikor meglett a jogsim nem volt autóm, nem gyakoroltam, később lett autóm, de kiestem a rutinból és nem mertem/ nem merek vezetni.
Eléggé aggódós vagyok, nincs bátorságom, Nehezen tudok több dologra figyelni, leragadok egy dolognál...
Nem vezettem rosszul amikor vezettem, csak kissé gyámoltalan vagyok. Egyedül nem mertem elindulni sosem, csak párommal, de neki meg nincs türelme. Nem Pesten tanultam, nem is pesti vagyok, autópályára fel nem mennék, de ahol élek a városban jó lenne ha tudnék menni.
Igazából vezetni tudnék, a forgalom az amitől félek.
Nagyon nagyon kezdőként jártam úgy, hogy lefulladtam körforgalom előtt, kint volt a T betű de egyből ledudáltak, én meg mindent magamra veszek és mai napig bennem van. Benzines kis autóm van. Szeretnék vezetni, de pl amikor az anyóson ülök és olyan helyzet van, hogy sok autó egymás után és nem enged be senki... teljesen leblokkolok.
Szerintetek automata váltós kocsinak lenne értelme?
Akkor is össze kell szednem a bátorságom és magam tudom, csak arra gondolok, hogy akkor nem kell a váltásra koncentrálnom csak az útra. Tudom, aki tud vezetni nem kell figyelnie a váltóra,de nekem teljesen kiment a rutin a kezemből. Szeretnék majd venni olyan órákat jogsival néhányat, hogy fel elevenítsem aztán pedig gyakorolni...
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
Én újrakezdő vagyok épp, nemrég próbáltam ki életemben először automata kocsit, hát egy álom! Sokkal-sokkal egyszerűbb minden.
Viszont tényleg 3 millió az alja :(
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Az automata váltó megoldja azt, hogy a sebességváltásra nem kell figyelmet fordítani, a kinti eseményekre tud koncentrálni a vezető, és a lefulladástól sem kell tartani.
Mindent azonban az automata váltó sem old meg, az autó vezetőjének kell megfelelő döntéseket hozni, és a leírásban van egy fontos mondat:
"Igazából vezetni tudnék, a forgalom az amitől félek"
Erre nem megoldás az automata váltó.
Megoldás a gyakorlás, a kitartás, és a türelem.
Az automata váltó segíthet, de neked kell vezetni, döntéseket hozni, ha nem engednek be, vagy nem mersz indulni, azon az automata váltó nem segít, de az még rosszabb, ha meggondolatlanul indulsz (váltótól független)
A tanulás nem ér véget a forgalmi vizsgával, de tanulni csak gyakorlással lehet, amibe bele fér az is, hogy kezdetben nem csúcsforgalmi időszakban ülsz autóba, előbb-utóbb jobban fog menni nagydob forgalomban is.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
lol, 6 éve hogy megvettük a Lupot 170ezereel, kemény 400ezer forintért automata váltóval
külföldi volt, valszeg a km sem igaz, mégsem kellett a váltóra költebi, most is hibátlan
a fogyasztása meg 8 liter, havi 200-300km-nél nem számít semmit
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!