Mi az igazság az 1.8 TSI/TFSI motorról?
Igazából nem annnnnyira szarok mint ahogy sokan azt beállítják, viszont és ez egy nagy viszont sokkal problémásabbak és törődés igényesebbek mint egy átlag motor.
Leginkább jellemző rájuk a hibás/ elszakadó vezérműlánc és az extrém kokszosodás
Igazából ez a kettő dolog igencsak zsebbe nyúlós mulatság. A lánc nagyon, sőt van hogy nagyobb tétel mint amennyit az autó ér mármint a cseréje, ha meg elszakad a legtöbb esetben kuka a motor.
A koksz meg mindig visszatérő tisztításra szorul. Olyanokat is hallottam már hogy 30.000-ként járt a tulaj vele dióhélyas tiszításra, ami nem vicces egy dolog mert 30k hamar összejön.
És akkor a bónusz hogy még ráadásul 10 körüli ezeknek mindig a fogyasztása.
Én is inkább azt mondanám hogy hamár benzin akkor a 2.0 TSI/TFSI legyen.
Nekem volt egy A6 C6 ban, sőt multitroniccal, 160ezerrel vettem annó és 280ezerig semmi gondom nem volt vele. (A mindig 10+ körüli fogyasztáson kívűl de na) viszont nem a menetdinamikájáról volt híres,az biztos
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!