Mennyire tudsz azonosulni a gyártók fejlesztéseivel?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Engem nem zavarnak a fejlesztések. Euro6, meg elektronikák, turbó, kettőstömegű, direkt befecskendezés, meg amire károgni szoktak. 5 éves autóm van, már most egy kicsit elavultnak érzem, pedig nem alapfelszereltséget válogattam össze.
Szerintem mindig lesz egy széles réteg, akik jönnek ezzel a "bezzeg" dologgal és mindig a 20 évvel ezelőtti autókat sírják vissza. Mostanra nagyjából a 90-es évek karburátoros autóinak a visszasírásán már túl vagyunk, a turbó is kezd egyre inkább elfogadottá válni.
Abban is biztos vagyok, hogy 20 év múlva egyesek a mostani autókat fogják isteníteni.
Kinézetben is szeretem az újdonságokat. Talán csak a japánok "kaotikus túldíszített karácsonyfa" stílusa az ami kinézetben kevésbé jön be.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A technológiai fejlődés jó. Van egy vitathatatlan, utánozhatatlan szépsége a régi technikának, de legyünk őszintén, SENKI sem akar napi használatra egy 1.6-os karbis autót, ami kőkemény 70 lóerőt produkál és 15 litert eszik 100km-en, már amikor beindul és nem kell állítgatni, meg tisztítgatni a karbit. Úgyhogy aki azt mondja, hogy a maiak nem jók és a régi technika volt a jobb, az HAZUDIK!
Nem kell, hogy bonyolult legyen, az egyszerű is nagyszerű, de az az egyszerű az legyen modern egyszerű. Valami natúr 6+1 manuális váltó, 2.0 körüli szívóbenzin vagy 1.6 turbóbenzin, a lényeg hogy valahol 150-200 lóerő között. Futómű nem lényeg, úgyis fos lesz az úttartás, elvégre közúti autóról beszélünk, totálisan kihasználatlan bármilyen "extra", úgyhogy bőven elég lenne elől egy sima MacPherson, hátul meg csak a kényelem kedvéért egy multilink. Elektronika a manapság nyilvánvalónak és alapvetőnek számító dolgokon kívül tök mindegy, nem érdekel. Ha van van, ha nincs nincs.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Engem az zavar, hogy a nagyon új autók minden kis fiszfasz hibára letiltanak. Rengeteg ECU és szenzor, temérdek kábel és csatlakozó, túl sok a hibalehetőség.
Nagyjából a 90-es években volt egy olyan időszak, amikor már volt injektor, lambda szabályozás, és olyan gyártástechnológia és a mai szintű minőségellenőrzés, de viszonylag egyszerűtechnika, ami bizosította a megbízhatóságot. persze konstrukciós hibák akkor is előfordultak, de egy 2023-as akármilyen autónál már elképzelhetetlen az, hogy 10 éves koráig csak kopóalkatrészt kérjen.
Legtöbb új autónál már az első években mennek a garanciális problémák, aztán amire csak 2 év gari volt, azzal úgy jártál.
Nagyjából 10x annyi alkatrész van egy mai autóban, mint egy 30 évesben volt. És pont ennyivel nagyobb is a meghibásodás esélye.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!