Magyarországon miért lett bizonyos kultúrája a tizen/huszonéves pérmium autóknak?
Egyik nap hosszabb utazáson voltam, több településen is átutaztam. Amit megfigyeltem hogy a legutolsó putri (szó szerint) előtt is ott áll az öreglegény német vas eléggé leharcolt állapotban. És minden faluban van legalább kettő-három ilyen, hogy a majd összedőlő ház előtt ott áll a rohadó, koszos huszonéves egykori német csúcsmodell.
Magyarországon ez miért lett ekkora szubkultúra? Nem kell azt szégyellni ha valaki szegény, de akinek a normál életvitelhez sincsenek meg a körülményei miért akar felvágni illetve miből gondolja hogy többre tartják ha beszerez egy ilyen közlekedőedényt? Mert ezen a szinten ezeknek az autóknak már se komfortjuk se presztízsük nincs.
Ahogyan az 1-es is mondja, nem csak nálunk van. Tipikus balkáni jelenség, mi vagyunk a nyugati vége ennek. Románia, Bulgária, Albánia ugyanez.
A szegényebb körökben, viszonylag kilátástalan körülmények között, de azért nem mélyszegénységben élők számára egyfajta önigazolás, látszat szintű kitörési kísérlet, leginkább arra jó, hogy a környezetüknek megmutassák, hogy ők elértek valamit, ezzel gondolom valamelyest megnyugtatják magukat.
#4: Igen, és közben orrán-száján füstöl, a bőrülés szétszakadva, és 3 ezerért tankol bele a kúton, csak nehogy műanyag legyen.
Ezekről beszélünk, nem arról, aki 8 milliós kisautó helyett vesz inkább egy néhány éves felsőkategóriás autót.
Itt nem az olcsó francia autó lenne az alternatíva, hanem az, hogy megcsináltatja a házát, aminek be van szakadva a teteje, potyog a maradék vakolat és az ablaküveg helyett is már csak kartonpapír van.
De ugye ez egy bizonyos nomád népességnél sosem volt fontos.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!