Miért kis köbcentis motorokat raknak pl crossover kocsikba?
Figyelt kérdés
Pl volkswagen t cross-t 1000-es motorral áruljákjan. 15. 21:26
1/7 anonim válasza:
Jó pár éve ez a jellemző.
Már egy 1000ccm-es 3 hengeres turbo motor is tudja azt amit régen egy 1.6-1.8 szívómotor.
2/7 anonim válasza:
Olcsóbb, könnyebben megfelel az emissziós követelményeknek és a felhasználói igényeket éppen kielégíti.
Ahogy én hallottam a költséghatékonyságuk viszont a megbízhatóság kárára megy.
3/7 anonim válasza:
Ha a LE és nyomaték megvan meg jó a fogyasztás, akkor mindegy hány köbcenti.
4/7 anonim válasza:
Igen és a kettes rátapintott a lényegre. Igaz, hogy tudják kisebb köbcentivel is ugyan azt a teljesítményt cserébe, rövidebb az élettartam és több a probléma. A lényeg, hogy gariig kibírja. A gyártóknak pedig ez jó. 🤗
6/7 anonim válasza:
Azert ne gondoljuk, hogy egy turbo motor kettőstömegűvel, borzalom szenzoráradattal olyan olcsó volna... Nyilván az előírt emissziós normák miatt erőltetik ezeket a downsizing gyöszöket.
Ráadásul a fogyasztásuk is csak a katalógusokban jo, pályán már agyonveri őket barmelyik normális 2000 utan gyartott dízel fogyasztasban mindenkeppen.
7/7 anonim válasza:
Mert ha nagyobbat raknak bele, akkor túl sokat fogyaszt. Mondjuk így is, mert ugyanaz a motor egy normál autóban kevesebbett fogyaszt. Közben mivel azok a motorok nem ezekre a nehéz szarokra lettek tervezve, állandóan csak a bajaik vannak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!