Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Amikor autópályára sorolsz...

Amikor autópályára sorolsz fel, hogyan döntöd el gyorsan, hogy épp lassíts vagy gyorsíts a besoroláskor?

Figyelt kérdés

Ez egy olyan dolog ami nehezebben megy nekem általában. Utána amikor már fent vagyok minden oké.


Az oktató szerint már jóval a felhajtás előtt nézzem balra a vállam felett mi várható. Igyekszem is, de néha bizonytalannak érzem magam.



jan. 12. 14:05
1 2
 11/15 anonim ***** válasza:
Azért ne csak a gyorsításra figyelj, hanem arra is, hogy mire lehet számítani a besorolás után. Én láttam olyan balesetet, mikor valaki gyorsított ahogy csak tudott, be is sorolt sikeresen, az viszont elkerülte a figyelmét hogy a pályán dugó volt és lelassult a forgalom. Besorolt izomból, aztán azzal a lendülettel durr bele a pályán feltorlódott kocsisorba.
jan. 12. 20:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/15 anonim ***** válasza:

Hogy döntöm el?

A látottak alapján.

Mellesleg a bevezető sávban -a ráfordító kanyarok miatt- kb 60-80-al érkezel, a pályán pedig vélhetően 110-130 körüli lesz a sebesség.

Szóval vagy tartom a tempót vagy gyorsítok.

(konkrétan nekem még sosem volt olyan, hogy lassítással tudtam volna besorolni)

jan. 12. 21:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/15 anonim ***** válasza:

Soha nem lassítok, nem is értem a kérdést.

És mindig be tudtam sorolni.

jan. 12. 23:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/15 anonim ***** válasza:
Nyilván attól függ, hogy be tudok-e sorolni biztonságosan az elé aki mögöttem érkezik az autópályán. Ha látom hogy nagyon jön, és nem tud vagy nem akar beengedni, akkor inkább mögé próbálok besorolni.
jan. 13. 18:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/15 anonim ***** válasza:

Na most ne húzzunk már zsákot a fejünkre. Hát az természetes, hogy a gyorsítást nem úgy értelmezzük, hogy a környezetünkről tudomást sem véve eszetlenül nyomjuk a gázpedált. De ezt vegyük már alapnak nem hülye felnőttek között. Ha valaki viszont úgy vezet, hogy nincs figyelemmel a környezetére, ott nem a lassítás kontra gyorsítás a probléma.

A másik, hogy ahol nagy forgalom van Magyarországon az az M1-M0. Ott meg a kamionok vonatban 80-90-el közlekednek a külső sávban szinte

éjjel nappal. Oda még egy kisebb teljesítményű autóval is simán bekarcolsz gyorsítással. Nincsenek már 26 lóerős autók

jan. 14. 08:07
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!